Mange bøtter vann.. (side 130)

meget hyggelig pris det der... men jeg har ikke førerkort og de jeg kjenner som pleier å dra dit var der før helga... strengt tatt har jeg vel egentlig ikke råd heller...
Hehe Sist vi var der var mye i karantene enda, så tar nok ikke altfor lang tid før vi skal inn igjen tenker jeg
hm, da er spørsmålet om jeg har penger og aquamanias fremdeles har fisken når den tid kommer :p
hvem sa reker er skjøre... igår så jeg tilfeldigvis oppi en nedlagt 22 liter med kun sand og ca 2-3cm vann i.. der var det ca 50 reker i alle størrelser.. sprell levende. jeg er ihvertfall imponert, dette karet ble tømt for ca 2 mnd siden...
jøss, første plass i fotokonken jo! det var uventet. var sikker på den saltvannsfisken skulle vinne :p

dette er fisk jeg solgte for et halvt år siden, mine flotte c trilineatus. fine fotoobjekter da disse frøys i sine posisjoner når jeg kom med kameraet :p
[External Image]
Gratulerer så mye med 1.plassen!!! Morsomt bilde av en flott coryart
Inaktiv bruker
Gratulerer så mye med 1.plass på fotokonkurransen! Jeg stemte på bildet ditt
takk, begge to
idag får jeg to kar i hus, en 54 liter fra dahl's som c126 skal gå i, og en brukt 112 liter som mine orange laser skal gå i. andre medborgere vet jeg ikke helt ennå. jeg skal på ferie torsdag, så karene blir bare såvidt satt opp før jeg drar.
Grattis med førsteplassen
Skikkelig artig bilde.
takk

112 litern har fått sand og rot. blir sannsynligvis ikke noe mer heller på en stund :p
karet har ingen bakgrunn, og ikke har jeg råd til en heller for øyeblikket...
[External Image]

hvor mange? :p
[External Image]
mista internettet et par timer tidligere, så jeg fikk ånden over meg og stjal planter fra diverse kar :p
[External Image]

fremdeles veldig nakent, og kommer vel til å kjøre filtersvmpen i et av bøttefiltra over natten for en real kickstart
Dette blir bra! Den rota var veldig fin! Hvilken sand bruker du?
Gratulerer med førsteplassen i fotokonken! Bildet er flott. Det fortjente å vinne.
takk for oss spillnerder minner det også om tri-force'n fra legend of zelda spillene :p

det er wolstadsand maren, fra et eller annet pukkverk. jeg skaffet det gjennom et par akvarister jeg kjenner. er ca 75kr for en sekk, men jeg liker fargen, nøytral grå må skylles en del dog
idag blir det pakking, vannbytter og rydding på tapeten. samt stikke innom mamma og skrive ut flybillettene mine da jeg ikke har skriver selv ennå...
96 litern før vannbytter. lav vannstand om dagen. og de fleste adolfoiene har lina seg opp for fotografering. :p

[External Image]
Hva skjer, hvor skal du hen?
jer er naa paa jersey. litt varmere enn hjemme, men det helgardering naar det gjelder vaeret :p deilig aa komme vekk litt og slappe av og nyte selskapet
Have fun og når jeg kommer nedover i slutten av mai skal jammen klubben få en oppsving igjen ;D
neste klubbmoete er paa bursdagen min :p hvis det blir noe av xD
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap