Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 16)

Shlush
Mens èn eplesnegle koster nesten 60 :-O


Er det mulig? :o

Jepp det er mulig... Alt for drøyt synes jeg, da bestiller jeg heller over internett.. )


Håper du får mange sebraeplesnegler da, slik at jeg kan kjøpe noen av deg :p
Shlush
He heh :) Slikt kan skje. Tenkte å kjøpe meg sebra- eller tigersnegle på tropehagen zoo her i molde. Men koster liksom 40kr for èn stk. Synes dette er dyrt for en snegle. Mens èn eplesnegle koster nesten 60 :-O Så får vente til noen legger ut sebra eller tigersnegle her på rubrikk :)) Har ikke tenkt å ha noe avl av sebraeplesnegler du Heidi? :p


Hvis du mener sebrasnegle og tigersnegle tror jeg du skal vente lenge før noen legger ut for salg på forumet. De er ikke akkurat den type snegle man kan regne med forøkelse på

Jeg kjøper disse i ny og ne fordi jeg syns de er så utrolig pene, men føles litt bortkasta over lengre tid at de ikke har muligheten til å forøke seg i ferskvann...
Da er det gjort. Har bestillt meg kjempeeplesnegler )
Lro
[QUOTE=Shlush]He heh :) Slikt kan skje. Tenkte å kjøpe meg sebra- eller tigersnegle på tropehagen zoo her i molde. Men koster liksom 40kr for èn stk. Synes dette er dyrt for en snegle. Mens èn eplesnegle koster nesten 60 :-O Så får vente til noen legger ut sebra eller tigersnegle her på rubrikk :)) Har ikke tenkt å ha noe avl av sebraeplesnegler du Heidi? :p


Hvis du mener sebrasnegle og tigersnegle tror jeg du skal vente lenge før noen legger ut for salg på forumet. De er ikke akkurat den type snegle man kan regne med forøkelse på

Jeg kjøper disse i ny og ne fordi jeg syns de er så utrolig pene, men føles litt bortkasta over lengre tid at de ikke har muligheten til å forøke seg i ferskvann...
Det er sebra eplesnegle hun mener og det er noe annet.
Heidi Ingdal
[QUOTE=Lro][QUOTE=Shlush]He heh :) Slikt kan skje. Tenkte å kjøpe meg sebra- eller tigersnegle på tropehagen zoo her i molde. Men koster liksom 40kr for èn stk. Synes dette er dyrt for en snegle. Mens èn eplesnegle koster nesten 60 :-O Så får vente til noen legger ut sebra eller tigersnegle her på rubrikk :)) Har ikke tenkt å ha noe avl av sebraeplesnegler du Heidi? :p


Hvis du mener sebrasnegle og tigersnegle tror jeg du skal vente lenge før noen legger ut for salg på forumet. De er ikke akkurat den type snegle man kan regne med forøkelse på

Jeg kjøper disse i ny og ne fordi jeg syns de er så utrolig pene, men føles litt bortkasta over lengre tid at de ikke har muligheten til å forøke seg i ferskvann...
Det er sebra eplesnegle hun mener og det er noe annet.

Får man eplesneglene i tigervariant også? Tøft.
Lro
[QUOTE=Heidi Ingdal][QUOTE=Lro][QUOTE=Shlush]He heh :) Slikt kan skje. Tenkte å kjøpe meg sebra- eller tigersnegle på tropehagen zoo her i molde. Men koster liksom 40kr for èn stk. Synes dette er dyrt for en snegle. Mens èn eplesnegle koster nesten 60 :-O Så får vente til noen legger ut sebra eller tigersnegle her på rubrikk :)) Har ikke tenkt å ha noe avl av sebraeplesnegler du Heidi? :p


Hvis du mener sebrasnegle og tigersnegle tror jeg du skal vente lenge før noen legger ut for salg på forumet. De er ikke akkurat den type snegle man kan regne med forøkelse på

Jeg kjøper disse i ny og ne fordi jeg syns de er så utrolig pene, men føles litt bortkasta over lengre tid at de ikke har muligheten til å forøke seg i ferskvann...
Det er sebra eplesnegle hun mener og det er noe annet.

Får man eplesneglene i tigervariant også? Tøft.
Nei ikke tigervariant men sebra variant....he he Her er to bilder av en sebra eplesnegle på glasset og en i farta... Disse legger egg under vann . Nydelige snegler
Fikk et ordentlig flott bilde av min kjære Wilhelm i dag som jeg bare må legge ut Han er så mye flottere i skallet en Adolf, at jeg nesten blir lei meg x)
Har fått tak i blå posthornsnegler og de er bare helt nydelige. Bildene er ikke så fine da men skal prøve å få tatt bedre senere.
De er mange venner av meg som er uenige. Men jeg synes sneglene er søøøte )
Må nesten få dele bildene av sneglene mine også da :-P

1 - Den fineste av dem ute på rushletur.
2 & 3 - Her hadde de stjelt malletabbisen til Ancistrusen min.. ;-P
NorthHawk
Må nesten få dele bildene av sneglene mine også da :-P 1 - Den fineste av dem ute på rushletur. 2 & 3 - Her hadde de stjelt malletabbisen til Ancistrusen min.. ;-P


Det bruker de å prøve til meg også, men ancistrusen min vil ikke dele maten sin og vifter de unna. Sneglene "flyger" laaaangt unna :p

*Fin sommefugl* )
hehe! takk takk

Regner med at ancistrusen min denger de når han får litt størrelse og blir litt tryggere i karet.. Han er nesten helt ny ;-P
Har en fullvoksen ancistrus hann :p Han denger de hele tiden. Samtidig overtar han matbrikkene som en klistrer på glasset og denger alle fiskene også :p:p
Her er noen flere bilder.
1. En ny liten perle i karet.
2. En sebra antenne snegle
3. 2 små pasteller ute på tur.
De to øverste bildene viser en tigersnegl foran og en sebrasnegl bak. Man kan tydelig se skillet på skallet der den gikk over fra å bo i butikken og flytte til meg. Nederst en sandsnegl.
Inaktiv bruker
et bilde av en av mine asiatiske jegersnegler
Er i hundre nå for jeg har nesten sett en fødsel av sulawesi snegler. Oppdaget det akkurat i det snegla falt ned på bunnen. Det første bildet er like etter nedkomst. Den ligger i en hvit eggsekk.
2. Her er snegla vasket ren av sebra eplesnegle som spiste opp denne eggsekken.
3. Her er det flere sebra epler som håper det skal komme flere småe men det gjorde det ikke...foreløpig...Den er sikkert veldig god og næringsrik den eggsekken de fødes i. Dette var en helmaks opplevelse. )
Her er tre til i forskjellige gulfarger. De er bare helt nydelige.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap