Hva med "Månedens akvarie"? (side 2)

Frank Angell
Om akvariet er dønn likt det du allerede har vunnet på, er det vel ikke noen vits å skulle delta med det igjen? En vinner jo ikke to gull på samme hoppet, selv om det går i reprise ett halvår etter;)

HAHAH! jækli godt sagt! :P
men du har jo rett i det da!
Husk å nominere månedens akvarium!

Er ingen nominert siden det ikke er blitt kåret noe nytt kar i mars? :p
Inaktiv bruker
Jeg har trykka på ''nominer akvarie'' men så står det at ''akvariet er allerede nominert!'' selv om jeg venta en måned.
Erlend Gunstveit
Jeg har trykka på ''nominer akvarie'' men så står det at ''akvariet er allerede nominert!'' selv om jeg venta en måned.


Du kan vel bare nominere et akvarie en gang
Inaktiv bruker
PG
[QUOTE=Erlend Gunstveit]Jeg har trykka på ''nominer akvarie'' men så står det at ''akvariet er allerede nominert!'' selv om jeg venta en måned.


Du kan vel bare nominere et akvarie en gang

ja men jeg har bare trykka en gang på den og det var vel i august. skal man ikke nominere hver måned?
Erlend Gunstveit
[QUOTE=PG][QUOTE=Erlend Gunstveit]Jeg har trykka på ''nominer akvarie'' men så står det at ''akvariet er allerede nominert!'' selv om jeg venta en måned.


Du kan vel bare nominere et akvarie en gang

ja men jeg har bare trykka en gang på den og det var vel i august. skal man ikke nominere hver måned?


Du kan nominere så mange akvarium du vil hver måned hele året, men bare nominere et akvarium en gang.

Så plukker vel adminene ut et av de som er blitt nominert av flest brukere..
Venter spent på månedens akvarium i mars. Håper de som plukker ut vinneren ikke har glemt det
Ja hvordan fungerer det med månedens akvarie egentlig? Det er vel bare å nominere til månedens i profilen til folk? Ikke noen annen avstemning noe sted jeg har gått glipp av vel? Fotokonken har jeg jo elegant latt være å stemme på helt til nå fordi "annonsen" forsvinner i annonsene...

Edit, leste svaret lengre opp i tråden
Tilfeldig bekjentskap
© Nadia Oslund
Reklame for plussmedlemskap