Juletråden 2007 (side 2)

Ha en skikkelig God Jul og ett kjempe fint Nytt År.
ariel.
Da reiser jeg bort noen dager. Tilbake i romjula.

GOD JUL ALLE SAMMEN
Ønsker dere alle en riktig god jul!
Kos dere masse, og nyt den - det er det jula er til for (ikke alt stresset mange legger opp til)

PST, ariel: du gidder ikke sende litt av det som er på bildet i rettning meg???
Nå er det jo Julaften :O

God jul alle sammen!
Hei Frank, beklager, men det er bare juks, bilde er tatt for ett par år siden og er kunn for å opparbeide litt stemning. håper det hjelper litt.
Inaktiv bruker
God jul, og skitt fiske!
Hei alle sammen! Vil få ønske dere alle en riktig god jul og et godt nytt år. Selv er jeg på vei til julefeiring hos foreldrene mine. Sitter bare å venter på at pusen min skal komme hjem. Kan ikke være ute i julen vel..
GOD JUL
Feirer jul danmark jeg

og igjen,
God jul til alle sammen rundt om på hele kloden, påde oppegående og svømmende venner og kjente, og til alle ukjente også.
Håper alle får en kjempefin jul
God jul til alle! Nå skal jeg på jobb.
Riktig god jul herfra også til alle AFere!

Jeg fikk EOS 400D i julegave
Høyer'n
Jeg fikk EOS 400D i julegave :)

Det var en fin gave, ja!
Fiskene mine fikk en egen gave med 200,- kr i (Fra sønnene mine).
Fiskene mine fikk et vannskifte ekstra i julepresang. På nyåret skal jeg investere i skikkelig pumpe til dem (og meg).

God jul til dere alle!
Vel blåst!
Ole: utrolig stilig abbor. Er den så stor som den ser ut til - eller filmtriks?
Har fisket mye selv, på isen, som lita jente...

TIL ALLE: Vel overstått julefeiring, nå er det bare resten av uken, nyttårsforsettene og feiringen av 2007 som gjenstår. Wuuuhu! Jeg tror jeg bør feire mannen min litt ekstra, for han har vært ekstra grei julenisse mot sin snille kone (meg) og gitt meg en Mac-book. Ooooh yeah!
På karsiden bygger jeg opp ny ungfisk-stamme i malawi-karet, degger for noen corydoras og prøver å lure agassizii´ene til å leke. Andre fisk leker bare jeg bytter vann, og det er snart reker overalt, så jeg skal ikke klage. Diger romjulsklem til alle de koselige folka som vanker her inne på AF. Fantastisk å møte mange av dere live, og! Gleder meg til 2008. Hm, noen bør starte en nyttårsklem-tråd?
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap