Hvor mange grader er det ute hos dere?? (side 2)

Her målte vi 30 grader i skyggen. Nesten ulidelig når det er tilnærmet vindstille.
Her er det 33,6 grader i skyggen akkurat nå. Nesten for varmt til å være på balkongen, så jeg må inn en tur innimellom for å hente is/brus og titte litt på AF. Pga akvariene har jeg hageslange jeg kobler til på badet, så det blir noen hageslangebad innimellom
Her er det nesten 28 grader i skyggen nå.
Deillig.
30 grader ute, og 34 på altanen. Hagefest i kveld.
Her er det 27 i skyggen. I Sola vet jeg ikke men er grusomt varmt. Stakkars marsvina mine som er ute. Godt at jeg skal bade i kveld. Der jeg bader var det drøm for enhver akvarist med hov og bøtte. En kveld fløt det av mygg som hadde dutti ned. Hov og samla så tørka så fryst og for er i boks.
30-31 grader ute, 24.5 her i kjellerstua. men de blir vel fort oppe i 26-27 grader om ett par tre timer når sola står på kjellervinduene...
33,5 i skyggen for noen timer siden. Stod i nyhetene at Drammen var varmest i hele Norge i dag
Høyer'n
33,5 i skyggen for noen timer siden. Stod i nyhetene at Drammen var varmest i hele Norge i dag :)

Ha! Altanen min er varmere. Jeg får gå ut der og ta meg en dram for å få alt til å stemme. ;D
Tromsø
Kvikksølvet viser uforståelige hele 11 grader, måtte banke i det da det har stått på 11 i flere daga no...Hvor er drivhuseffekten??? Vi blir lurt å kjøpe klimakvoter hær e jo det meste som normalt
Hehe, her var minimumstemperaturen i natt på 16.8, og det er allerede 30.8 grader i skyggen. Flott i nord, men når valget står mellom bobledress og bikini vet jeg hva JEG velger ihvertfall
På skyggesiden av huset viser føleren til værstasjonen vår hele 28°C....
Faktisk litt "kjøligere" enn det var igår! Da krøp den jamen meg opp i 32°C!
Her hadde den krøpet opp til 35 grader på det varmeste :-O altså, alt for varmt for meg ;p
rundt 29 grader ute for litt siden, hakket kjøligere enn i går. men hjelper lite når det blir 26-28 grader til og med i kjelleren. og jeg som hater varme generellt...
I skrivende stund er det 28 grader i skyggen hos oss. I sola er det en del varmere

Heldigvis for meg er rommet mitt det kjøligste rommet i huset så her er det behagelig å være selv i den varmen som er her nå

Så og si hele nabolaget ligger rett ut bortsett fra de som bader i sjøen og en tulling som løper frem og tilbake med teiner og fiskeutstyr som skal utpå sjøen og skaffe mer krek til akvariet sitt. :p
uff her er det nå 31 grader i skyggen... Like før jeg smelter bort, savner den behagelige 25 gradene.
Vet ikke hvor varmt det er i dag, men det er iallefall drepende varmt. Helt vindstille. Kommer meg ikke lenger til altanen, for jeg orker ikke kle på meg for å gå ut. Sitter med vifte på. Nå skal jeg ta med meg vifta ut på altanen, og lese en bok. Det er endelig skygge der ute.
På Sør Helgelands kysten har det de siste dagene vært deilig og varmt.

I skyggen 31 grader.
I drivhuset; ukjent temp - måleren stopper ved 50 grader.....
I akvariet, 29 grader.
Nå i kveld; skodda kom inn fra havet og tempen e kun på 16 grader.

mvh
Hei
Her i Oslo var det jo den varmeste dag på rundt 50 år i Oslo og på samme døgn bli lynrekoden slott. Lynet slo ned over 20.000 og branvesent måtte rykke ut mellom 30-35 ganger.

Det er stilig
Fredrik84
Så og si hele nabolaget ligger rett ut bortsett fra de som bader i sjøen og en tulling som løper frem og tilbake med teiner og fiskeutstyr som skal utpå sjøen og skaffe mer krek til akvariet sitt. :p

Du trenger da ikke bade ute du. Du har sjøen på rommet. Og til og med valgfri temperatur. 10 i dag 20 i morra.

Her var det i dag rundt 25 grader.
ja i dag har det vært litt kjøligere enn i går. Og takk og lov for det.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap