Mitt skip er lastet med... -harry akvariedekor.. (side 2)

Ciklide
MEN jeg må ærlig innrømme at jeg alltid har hatt lyst på en naturtro fullsize hodeskalle i akvariet...

helt enig me deg

har man nok stort kar, så kan jo en naturlig Elgskalle med revir kansje vært nå ?? trur det hadde blidd litt tøft
Ja det hadde vært drittøft.
Har alltid hatt lyst på ett stort akvarium med piraya, innredet med skjellett og beinrester.
Høres kanskje makabert ut men! Hahah!
En fanger jo ål med hestehoder... hmm.... utgangspunkt for artsakvarie der :P
kan få tak i elghoder jeg, minus kjevene.
Falt for fristelsen å knipse et par bilder på lokal kinarestaurant. De har en helt utrolig gullfiskdam. Den viktigste læringen her er at en trenger ikke holde seg til marin/vannrelatert dekor - bare ta det du liker!! Nisser passer like godt som drager, falske lotusblomster og små broer.

får håpe fisken ikke får psykiske problemer av slik dekor :p
kommer ikke helt over de nissene/dvergene jeg da Nesten satt psykiske spor på meg gitt Må ta med kamera så jeg får tatt noen skikkelige oversikts og detalj bilder der en gang
Jeg skjønner ikke hva slags fisk som kan gå i kar med fargerik innredning.
Fiskene må da bli helt bleike i forhold.
Se f.eks på dette karet:
Kunstig
Inaktiv bruker
hei Shiramor jeg ble kvalm av det bilde på den linken som du la ut
david g
hei Shiramor jeg ble kvalm av det bilde på den linken som du la ut

Du også ble det, ja ?

Enn denne da? Her er det mer gjennomført, og da
heter det "Tema akvarium": King kong
Inaktiv bruker
Shiramor
[QUOTE=david g]hei Shiramor jeg ble kvalm av det bilde på den linken som du la ut

Du også ble det, ja ?

Enn denne da? Her er det mer gjennomført, og da
heter det "Tema akvarium": King kong

jep jeg ble kjempe kvalm å av å se det bilde
fisken er jo så vettaskremt at den ikke tør vise seg :p
Det akvariumet syntes jeg faktisk var ganske kult Hadde de hatt noen gamle røtter hadde det vært kulere... pluss noen Kuhli som stikker ut av øyehulene, hahaha...

Mvh: PK
Per Kristian Pettersen
Men dette tar kaka... http://www.pbase.com/plantella/image/91734326 kulere akvarium har jeg nesten ikke sett ;)

Wow, var jo nesten litt stilig da :p
Mini akvarium:

[External Image]

Så er spørsmålet. Hva går nedi dit?? :p
Kan ikke se bildet jeg :/ (kansje det er min Pc, da ;p )

Mvh: PK
Når vi snakker om hodeskaller. Noen litt stygge her

[External Image]

[External Image]

Du hadde fjernet en skråstrek da du limte inn linken. Jeg så heller ikke bildet i det første innlegget ditt, men ved å sitere innlegget ditt her nå, fikk jeg opp kodingen du mente å bruke
Her er den korrigert:

Shlush
Mini akvarium: [IMG]http://www.aquahobby.com/tanks/img/603_Palmtop_Aquarium_1c.jpg[/IMG]

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap