Trondheimakvarieklubb: storauksjon (side 2)

Det er bare å komme ja
Trenger ikke være medlem av klubben for å komme nei.
Alle er velkommen.

Men vil oppfordre de som ikke er medlemer til å melde seg inn, da det er mange ting på gang for de betalende medlemene i klubben.
Blir mange fordeler med å være medlem fremover...
Og det koster jo ikke all verden heller, 200kr i året.
Jeg kommer muligens jeg også.
Er mulig jeg benytter sjansen å kvitter meg med 4 røde juvelciklider jeg har.
Frakte fisk på fly
Frakt av fisk på fly.
Ingen som har gjort dette før?
Ikke prisen som er problemet nei, he he. Bare det å få rotet seg til det. Har tenkt på å melde meg inn
Black_Flys
Frakt av fisk på fly. Ingen som har gjort dette før?

Viss du ser i innlegg 85 i denne tråden, så står det om de mulighetene som er.
Smokey
Ikke prisen som er problemet nei, he he. Bare det å få rotet seg til det. Har tenkt på å melde meg inn :)

Hei, du
Viss du vill bli medlem så er det bare å møte opp på klubbmøtet den 29. sept., tema for denne kvelden vill bli annonsert på vår hjemmeside.
trondheimakvariklubb.org
Vi vill også ha innmeldings skjema liggende framme på auksjonen.
Smokey
Ikke prisen som er problemet nei, he he. Bare det å få rotet seg til det. Har tenkt på å melde meg inn :)

Samme her.

Hadde det vært superenkelt, hadde jeg nok vært medlem med det samme jeg kjøpte akvariet (for 1,5 år siden). Nå er heldigvis auksjonen den store gulroten til å komme, så da kan det fort bli gjort!
Jeg lurer på om det blir noen corydoras eller labyrintfisk på auksjonen? Det er jo ikke så veldig mange som driver med det i Trondheim som jeg kjenner til. Jeg håper det kommer noe av cory og gurami i alle fall! Tror ikke jeg blir å ta med noe fisk selv.
Skal ikke se bort fra att det kommer noen guramier denne dagen nei
Oi! Vet du noe jeg ikke vet?
Vi får se...
Har en gruppe gående her(4 huer å 1 hanne) som mest trolig kommer med den dagen.
Men vet ikke helt vilken type det er, sjekket på forumet her, men ble ikke noe klokere jeg da... he-he...
Legger med ett bilde av den.
Har også noen blå (2 huer å 1 hanne) som garantert kommer med.
Da fant jeg ut av det...
De guramiene er jo det samme som de blå,Trichogaster trichopterus
Da lærte jeg noe nytt idag også da...he-he...

Da kommer det 9 stk herfra ialle fall.
Spennende!
Jeg har ikke kar til de nå, men jeg oppfordrer alle andre til å skaffe seg guramier! Flotte fisker som det er alt for få som har!
MarenB
Spennende! Jeg har ikke kar til de nå, men jeg oppfordrer alle andre til å skaffe seg guramier!:D Flotte fisker som det er alt for få som har!:)

Fine fisker er det ja.
Du får sette opp ett kar til da, det bruker å dukke opp noen på auksjonen, så kommer sikkert noen i år også.
Hvis jeg husker riktig var det bare en boks med reker i fjor og den solgte godt, kanskje en ide å ta med noen reker for de som har overskudd?
Ser ut til at jeg kan få med meg denne.
Vurderer i så tilfelle å ta med ei gruppe eller tre med pansermaller samt en stim serpatetra. Har også store mengder kirsebærreker om det skulle være aktuelt.
Pål Laumann
Ser ut til at jeg kan få med meg denne. Vurderer i så tilfelle å ta med ei gruppe eller tre med pansermaller samt en stim serpatetra. Har også store mengder kirsebærreker om det skulle være aktuelt.

Hvilke pansermaller?
Mest sansynlig Sterbai, og muligens Napoensis
Dette ser bra ut
Tengte å ta med noen røde kirsebærreker, men kunne tengt meg noen gule... noen som har det denne dagen da...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap