Kuhliål (side 2)

Jo, det er en hel haug av de i sentrum, men jeg gidder liksom aldri å gå til by'n, bor litt utenfor byen skjønner du, e egentlig bare 15 min utenfor, men eg gidder liksom aldri forde :P
FiskeAlex
Jo, det er en hel haug av de i sentrum, men jeg gidder liksom aldri å gå til by'n, bor litt utenfor byen skjønner du, e egentlig bare 15 min utenfor, men eg gidder liksom aldri forde :P


Nei men okey, da kan du jo heller fortsette med å fortelle her at du ikke klarer å få tak i kokosnøtter enn å faktis dra dit du nesten garantert får tak i.

15 min? jøss...

sorry at jeg ble litt krass, men det ble litt for dumt bare..
Det er jo faktisk noen som har andre ting å gjøre også da enn å reise til byen for å kjøpe kokosnøtter.. Jeg venter heller til jeg skal mer i by'n enn å bare kjøpe kokosnøtter.
Da er det ikke noe hast i alle fall skjønner jeg.
Synd de ikke hadde på OBS! Litt rart også synes jeg. De har jo 40% på frukt og grønt denne uka og jeg de jeg kjøpte på OBS! kostet 7.90/stk
Kuhliål
Hei

Har hatt kuhliål i mangen år,mine ål liker seg best under steiner og røtter.
Glem kokosnøtta,gå ut i naturen og finn noen steiner som du vasker gått.
Legg steine slik at det blir huler og ganger til ålene.
Ålene holder akvarie reint for matrester ++ der andre ikke kommer til.
Mine åler har vell ikke blitt så mye lengre (5-7cm) men dei har blitt mye tykkere.Lykke til
fikk meg 3 åler her omdagen, å dem slo seg fort til ro i kokkosnøtt hula mi.
så dette er populært her i mitt akvarium
Ja, det e litt rart at de ikkje hadde det når de hadde 40% tilbudet, var å så på Obsen her jeg bor men det va ingen kokosnøtter der, leitet over alt.:P

Er ganke langt til den andre Obsen så der gadd eg ikkje å gå.
Får se om de får de inn ellers bare avventer jeg eller finner på noe annet lurt
mine kuhlier er ikke så ofte inni nøtta, de er mer overalt. en rot med hull i, plantekratt el lignende funker vel så bra
mine har det mest morro for tiden med å svømme frem og tilbake og opp og ned glasset :p har du mange nok sammen kan det til og med hende at de leker.
Ja, jeg venter fremdeles på at dyrebutikken min ska få inn igjen kuhlii, har for tiden bare 2 stk, men ska ha flere når de har fått de inn igjen!
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap