Ny fotokonkurranse februar - med tema (side 2)

Ja, det er mer enn 250 kb. Men er ikke 250 kb veldig lite da??
Får forminske enda mer og se hva jeg får til....
-Kamilla-
Er det feil på konkurransen?? Står at bildet kan være max 1000x1000 piksler og jeg får ikke lastet opp mitt som er 1000x877.... Får feilmelding om at bildet er for stort. Drister meg til å delta, med skrekkblandet fryd. Konkurranser er jo så spennende!! Det er jo sååå mange flinke der ute, så jeg regner ikke med å vinne. Men gøy å delta likevell ;0)

Ja flere bør tenke slik at det er gøy og delta. Man vet jo adri heller. Det er jo viktigst å delta...
Kom igjen!! Hiv dere med!!
Vær ikke redd for at bildet skal være for dårlig eller at du føler at du ikke er flink nok, det er jo gøy å bare delta! Og hvem vet? Kanskje er det du som stikker av med seieren??

Come on!!
Plussmedlem
I dag er siste frist for levering av bilde til konkurransen!
Fristen går ut klokka 21, og det er enda ikkje kome inn 20 bilda!
Tror ikke jeg rekker og levere inn bilde for denne konkurransen,men jeg skal stemme ihvertfall!
Fotokonkurransen
Hei Kult med tema på fotokonkurransen, men jeg synes det hadde vært greit å vite om det er en tema fotokonkurransen tidligere enn om de bare er en åpen konkuranse.

Hva med å si hvilke måneder det er tema fotokonkurransen og hvilket tema det er.
Så kan man ha det i bakhodet når man fotograferer i akvariene sine?



Hilsen
RHD
Hvor kan man se bidragene?
Inaktiv bruker
Står stem nå! men jeg ser INGEN bilder!
Det kommer bare opp en grå firkant uten noen bilder i sikte.
Inaktiv bruker
samme her.
Plussmedlem
Det var ein feil ved start, men no er konkurransen i gang
Plussmedlem
[URL=fotokonkurranse.cfm]Husk å stemme![/URL]
Er det mulig å få vite hva slags tema det blir neste gang ? Det kan ta tid å få tatt bilder bare på få dager...
Ser ny konkurranse er startet, men uten tema denne gangen?
Lisa-S
Ser ny konkurranse er startet, men uten tema denne gangen?


Tema denne månedene er: PLANTER I AKVARIET!

Det blir spennende
Ok. Må ha oversett det.
Morsomt tema ja.

Edit: Haha, står øverst med store bokstaver... Må ha vært derfor jeg ikke så det. :P
Plussmedlem
Bumper denne! Alle har plantar i akvariet! Ta bilder og send inn!
Ja morsomt. Ved å ha tema så blir det flere som kan vinne tror jeg, så ikke det blir de samme hver gang.
Men hvordan gjør man det når man ikke har fine planter i karet å ta bilde av? Det skal bli spennende å se...
Når får jeg forresten premien min?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap