Lettere øvet nybegynner :) (side 39)

Har du hørt noe mer fra Spania?
hehe. jobb mandag - torsdag, bursdag tirsdag møte onsdag :p

skal mest sannsynlig innover til oslo i løpet av uka, og skal høre med pappa om å ta meg en tur dit. og kanskje få sniki meg lov til å sette opp karet :p måle litt og slikt se hvor mye nytt dekkglass blir på. og se på om jeg kan få tak i et nytt armatur, syntes det virket litt puslete for et så stort kar
Ikke hørt noe mer fra spania Tror nok ikke jeg får den (håper jo fremdeles) intervjuet gikk dårlig og siden jeg ikke har hørt noe tror jeg ikke det blir no flytting dit ennå nei.

Kanskje, vet ikke helt med det armaturet, det er jo to rør. På 660l til mamma er det bare 4 rør, så.
Men du gjør jo som du vil
Jobb er det jo såklart alle dager unntatt fredag, men langhelgen får jeg ikke kost meg med. Blir jo sikkert en koselig helg, men ikke så koselig som å sitte utenfor her i sola og høre fuglene kvitre. Tenkt på alt det jeg kunne gjort a :O

Skal kjøpe Heidi K 11 å ha i krukka, så fyller jeg den nok med vann og slenger pumpa oppi, for tidlig å skulle putte paradisene oppi, men kanskje ved hjelp av ei varmekolbe ;P
Må vel plante den vannlilja i ei potte med leirjord, tror ikke den syntes det er no kult å bo i sand, den synes nok det er enda mindre kult å ligge i ei bøtte med vann uten jord i det hele tatt.
vel, har jo to rør i nesten alle kar jeg da, men skal nok se hvordan det ser ut før jeg bestemmer meg.
Oi, skal du innom meg? Så koselig Når blir det?
Halla Kjetil!

Vi tenkte å kjøre ned på fredag formiddag. Hadde vært artig å hilse på.

Mvh Jan Rune
Det hadde vært trivelig ja Da får jeg rydde litt rundt her, og sette ancistrusene i gang med å vaske rutene i karene
Ja du får be fiskene oppføre seg skikkelig når vi er der, viktig besøk vettu
Tenkte vi kunne komme innom siden vi likevel skal forbi, vanskelig å vite når man har mulighet neste gang.
Ja, de skal svømme på rekke og rad og vise seg frem
Det flinke fiskene det, neste de kan øve på er å ha små flagg i munnen og dermed har man et skikkelig syttende mai tog ;D

Hmmm kanskje dette er noe jeg skal øve opp mammas gullfisker til å gjøre?
:P
Hei Galemor.
Hyggelig og treffe deg & co på Dahls's på søndag.

Sånn apropos 17. mai: Noen av kampfiskene min har fine rød/blå/hvite brystfinner. Akkurat som 17. mai sløyfer. Får de bli med i fisketoget?
Det er det man har norsk flaggtetra til, de svømmer først
herregud for noen mentale bilder det ble her.. man får ta en drøss bilder og få det fotoshoppa! :p
Russen er vel de venusfiskene da, de er jo røde
Vi har jo blå og røde kampfisk, de kan gå i russetoget, må jo ha med svartruss oxo, hvis det finnes noen
Ville vært flott med de "norsk" fargede kampfiskene i rekka, men oppdra de skikkelig, skal ikke ha no slåssing i toget, det ødelegger rekka ;D

Ellers får de som ikke vil bære flagg synge, høyt og tydelig, knurreguramiene slår takta.

Nei vent Boraras brigittae kan være rødrussen, flott rød farge der å.
Ellers har vi habrosusene som kan fylle på rekka litt, lite sky og noe vimsete, men utrolig sjarmerende. De er vel barneskolen de, barnehagen må være pygmepansermallene, de går i samlet flokk, ser seg vidøyet omkring og gjemmer seg gjerne bak noe(n).

Paradis makropodene er fanebærere med uniform. Bak dem kommer venusene, så har vi en gjeng tøffe hero'er som synger de dype basstonene. Så er det på tide med barnetoget, russen henger så på bak der med alt mulig utstyr. Flaggkampfiskene er sånn omtrent midt inni som kor nummer to. Helt bakerst kommer alt av restefisk, guramipar av ulike arter, splendenspar av ulike arter, stimfisk og alle de det bare er en av innimellom alle karra. Så kommer ancistriusene, dette er harleyfolka med skikkelig fullskjegg og yppige damer, kledd i mørke klær. ;D

Ser det for meg der de svømmer, vrikker og flyter gjennom vannet i lang lang rekke. Langs sidene står etternølerne, de som ikke orket stå opp for å pynte seg og bare krabber ut døra for å se toget.

Her i stokke går bestandig bommene ned og deler 17maitoget i to, skjer så ofte at det har blitt en tradisjon. :P

Men bort fra tøys, tull og trening, ancistriusmadammen er nå i melsomvik, paradisene lever fremdeles, friske og raske. Men tror alle pygmepansermallene har flyttet under rota i 30l, så såvidt to stk da jeg foret.
Jada, det de har gjort, sjekket med lommelykta nå og da var de ute hele gjengen.
Inaktiv bruker
du må jo ikke gleme grøn rusen og di blå rusene å da.

ja det fines svart rus å
Hmm hvem kan være grønnruss da??
Veit det finnes svartruss, men tenkte mere på om det fantes noen svarte kampfisk som kunne være det. Evnt annen fisk som kan gå som svartruss?
Jo svarte scalarer kanskje :P

Discus må vel gå i eget tog de, siden de er litt "fine" på det, dessuten bor de jo i det norske samfunnet i spania og feirer 17 mai der. Rare fisken.
Discus er vel mer som de snobbete pappaguttene fra Oslo & omegn som bruker flere årslønner for vanlige folk på russebil :P

Grønnruss kan vel være sitrontetra?
Sitrontetra er elt greit som grønnruss. Gleder meg til å se hva sanne mekker sammen i photoshop ;D
Galemor
Sitrontetra er elt greit som grønnruss.

Veto!
Den må være grønn, og da er Microrasbora kubotai i hvertfall en kandidat, med størrelse passende for russen.
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA
Reklame for plussmedlemskap