Skal du se film i kveld - og i så fall hvilken? (side 7)

så Next i gpr med nicholas cage og jessica biel. Kul film, og en helt rå slutt.
Aner ikke om den er bra, men jeg skal nå se den.. : Othello
Den siste måneden har jeg lest 'Ringenes herre' på originalspråket og samtidig sørget for å se filmene litt etter litt som det har passet til boken. I kveld er det klart for siste del
Litt sent ute da jeg allerede har sett den nå :P

Sharkwater. Anbefaler denne filmen på det sterkeste, dette er en dokumentar som beskriver forskjellige aspekter rundt haiene som f.eks rollen deres, menneskets overdrevne frykt for dem og vår utryddelse av dem.

Igjen anbefales denne på det sterkeste, den vil nok heve en del øyenbryn og vekke folk litt
I kveld ble det Artificial Intelligence på DVD, har ikke sett den siden den var på kino. God film
Rambo First Blood, ble akkurat ferdig med den. Klassiker.
Kveldens film er Star Wars - the clone wars på Blu-ray.
Har ikke sett filmen før, så er jo faktisk på tiden
Tenkte å se URO på TV 2, hvis jeg ikke blir nedstemt
nå er det nyhets-pause på TVnorge, midt i piratesofthecaribbean2....
så da passer det å sitte litt på akvaforum vel???
Den viktigste begivenheten i dag er vel at Battlestar Galactica har begynt igjen borte i statene. Ååå, som jeg har venta på det her.
Plussmedlem
Dere som ikke har sett "Så som i himmelen"... Ta sjansen

Hør på denne

<embed src="http://www.youtube.com/v/-Hs9ck1aal8&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
" Så som i himmelen" ....en herlig film!

Liker dere animert film, er "Upp" verdt å se. Inneholder livsvisdom, action og eventyr.
Her blir det Harry Plopper på kino, det kan jo bli morro
Kine Grøtt
Jeg og resten av familien har vårt eget "Harry Potter-maraton" gjennom hele uka skal vi se harrypotterfilmer, og avslutte med harry potter på kino?

Har akkurat gjort det
Vi er snart gjennom for n'te gang, i håp om å få med far denne gangen. Han sover så veldig godt til Harry Potter, men vil så gjerne være med på avslutningen! Og det kan han jo ikke før han har fått med alle de andre. Som poden og jeg har sett maaange ganger. Mens far sov...
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap