- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Silje våte verden, nå med færre bøtter og Marina AquaVac :) (side 9)
Silje våte verden, nå med færre bøtter og Marina AquaVac :) (side 9)
Postet 14.10.09 kl 11:17
Postet 14.10.09 kl 11:18
Postet 14.10.09 kl 13:51
Jeg kan jo nesten ikke si at han er nydelig. Litt inhabil. Men jeg tror han er veldig pen, ikke bare for familien.
Nå har alle karene fått rent vann. Blir Porsgrunn denne helgen igjen, så det må være overstått.
Flyttet den ene kampfisken til Asiakaret. Han ordner og styrer fælt, og de andre er svært nysgjerrige på sin nye samboer.
Nå har han roet seg, og er en fargeklatt som utforsker hele akvariet
Nå har alle karene fått rent vann. Blir Porsgrunn denne helgen igjen, så det må være overstått.
Flyttet den ene kampfisken til Asiakaret. Han ordner og styrer fælt, og de andre er svært nysgjerrige på sin nye samboer.
Nå har han roet seg, og er en fargeklatt som utforsker hele akvariet
Postet 14.10.09 kl 15:06
Endret: 14.10.09 kl 15:06
Postet 14.10.09 kl 15:11
Endret: 14.10.09 kl 15:12
Postet 14.10.09 kl 15:18
Definer mine ;-P
Jarro og Tequila bor hos foreldrene mine. Hvis de ikke er her på besøk. (Hele 5 min unna) Men det er meg som for det meste drar til veterinær, klipper klør ol. Ser de stort sett hver dag. Så de er babyene mine. Tequila skulle bo/bodde her, men mamma vil ikke gi slipp på henne. Og hun og Jarro er så avhengige av hverandre. Rocky bor her. Og han elsker store onkel og store tante!
Jarro og Tequila bor hos foreldrene mine. Hvis de ikke er her på besøk. (Hele 5 min unna) Men det er meg som for det meste drar til veterinær, klipper klør ol. Ser de stort sett hver dag. Så de er babyene mine. Tequila skulle bo/bodde her, men mamma vil ikke gi slipp på henne. Og hun og Jarro er så avhengige av hverandre. Rocky bor her. Og han elsker store onkel og store tante!
Postet 14.10.09 kl 15:25
SiljeeDefiner mine ;-P Jarro og Tequila bor hos foreldrene mine. Hvis de ikke er her på besøk. (Hele 5 min unna) Men det er meg som for det meste drar til veterinær, klipper klør ol. Ser de stort sett hver dag. Så de er babyene mine. Tequila skulle bo/bodde her, men mamma vil ikke gi slipp på henne. Og hun og Jarro er så avhengige av hverandre. Rocky bor her. Og han elsker store onkel og store tante!
Hehe, søte er de nå i alle fall
Postet 14.10.09 kl 16:00
Postet 14.10.09 kl 16:25
Postet 14.10.09 kl 19:10
Postet 14.10.09 kl 21:01
MarenBSara er, til tross for sin kresne snute, veldig forelsket i Rocky!:) Problemet er kanskje alderen, hun er snart 60 år, men har fremdeles sine regelmessige løpetider, så om Rocky ikke synes alder teller så mye, så kanskje.....?
Rocky sier alder ikke er noen hindring
Idag var jeg på TAM Alna. 2 Dvergkulefisk og 8 C. panda ble med meg hjem. Kulene må bare prøves. De er så herlige der de "floppokopter" seg rundt. De er virkelig helt fantastiske!! Har lest veldig mye på forhånd, så håper dette skal gå fint.
Var også hos Erik (Hiavata) Og hentet 3 sp black til, og 5 C. habrosus.
Postet 14.10.09 kl 23:48
Siljee[QUOTE=MarenB]Sara er, til tross for sin kresne snute, veldig forelsket i Rocky!:) Problemet er kanskje alderen, hun er snart 60 år, men har fremdeles sine regelmessige løpetider, så om Rocky ikke synes alder teller så mye, så kanskje.....?
Rocky sier alder ikke er noen hindring
Idag var jeg på TAM Alna. 2 Dvergkulefisk og 8 C. panda ble med meg hjem. Kulene må bare prøves. De er så herlige der de "floppokopter" seg rundt. De er virkelig helt fantastiske!! Har lest veldig mye på forhånd, så håper dette skal gå fint.
Var også hos Erik (Hiavata) Og hentet 3 sp black til, og 5 C. habrosus.
Hvordan går det med kulene? De er så innmari morsomme!
Postet 15.10.09 kl 12:05
C panda
Og der hadde de unge C.panda til 10 kr stk!
Tuller du med meg. Så billig. Skulle gjerne hatt noen jeg å.
Ikke noe TAM butikk her i Bergen bare små Tropehagen.
Hvor store er de da?
Bilder
Espen
Tuller du med meg. Så billig. Skulle gjerne hatt noen jeg å.
Ikke noe TAM butikk her i Bergen bare små Tropehagen.
Hvor store er de da?
Bilder
Espen
Postet 16.10.09 kl 20:48
Postet 16.10.09 kl 21:02
Postet 16.10.09 kl 21:02
Postet 16.10.09 kl 21:05
Postet 17.10.09 kl 22:24
Postet 18.10.09 kl 02:54
Hei Silje, kom nå på at jeg reiser til Tromsø på torsdag. Så vil du ha vaillantihunnen må den hentes man, tir eller ons.
Jeg har planer om å stikke ned på Oslo zoosenter med overskuddet av hanngobyene mine en av de dagene, få tømt karet helt så min sambo kun har 2 kar å mate
Men jeg tenkte på at jeg kan jo feks møte deg der, de hadde vaillanti for et par uker siden. Hvis det er enklere for deg å parkere der enn på oslo city kan jeg ha med vaillantidamen med dit. Du kan jo ringe dem og høre om de har en hann igjen. Ellers er det heller ikke lange spaserturen fra oslo zoosenter og dyrego oslo city.
Ka du trur?
Jeg har planer om å stikke ned på Oslo zoosenter med overskuddet av hanngobyene mine en av de dagene, få tømt karet helt så min sambo kun har 2 kar å mate
Men jeg tenkte på at jeg kan jo feks møte deg der, de hadde vaillanti for et par uker siden. Hvis det er enklere for deg å parkere der enn på oslo city kan jeg ha med vaillantidamen med dit. Du kan jo ringe dem og høre om de har en hann igjen. Ellers er det heller ikke lange spaserturen fra oslo zoosenter og dyrego oslo city.
Ka du trur?
Postet 18.10.09 kl 11:57