Sissis våte drømmer (side 91)

Ser ikke ut som det forsvinner noe av bakgrunnen heldigvis, hverken her eller i Godteskåla.

Må vel ha litt corybilder i dag også ;D
[External Image]
[External Image]
Grapejuice
Oi det ser skikkelig lyst og tropisk ut der. De plantene ser så sunne ut at det lyser av de! Gleder meg til jeg også har en stim med neonfarger, hehe. :D Blander du posthorn-snegler (tenker på farge da) ? Hvordan blir det når de krysser seg på tvers av farge?


Posthornene mine er en salig blandig, for jeg har egentlig aldri innført disse! Hele gjengen, som perler i alle vakre farger, dukket bare fram fra en mosedott jeg jeg fikk sendt oppover fra Stavanger. Så da lar jeg bare alle fargene være sammen da
Fikk endelig et par brukbare bilder av kuhliiene ;D
[External Image]
Speil, speil på veggen der; hvem er lengst i landet her?
[External Image]
De har så nusselige ansikt!
Neon eller ikke neon..
...det er spørsmålet.

Jeg har egentlig aldri tenkt å ha neontetra, men så dukka jo plutselig disse opp for ei god stund siden. De passer ikke inn i opplegget mitt, og er mye større enn jeg vil at stimfisk skal være; ihvertfall i mine kar. Neontetra omtales gjerne som en liten stimfisk, som fint kan være i 60-liters kar, men jeg syns faktisk de er for store for min 1m lange 120-liter. Folk spør om jeg boler dem, men alikevel...

Burde vel egentlig solgt de, men har faktisk blitt litt glad i dem også. Kanskje de skal flytte inn i Godteskåla? Dette skulle jo egentlig være et Asia-kar, men med 2 typer coryer + super-rot, så er jo den planen spolert uansett. Hm, her må det tenkes...
[External Image]
Neon er vel like store som rødmunner ca? Jeg hadde seks av rødmunnene i 110literen min og de så ut til å trives godt (knallrøde, glade fisk)

Har nå to kardinaler istede for rødmunner (håper på flere kardinaler snart) - og selv om jeg også foretrekker mindre fisk så syns jeg ihvertfall de passer fint it. Har hørt om noen som hadde 43 kardinaler i en 100liter ca. -og det var visst kjempestas. (uten at jeg vet)

selv håper jeg på kanskje 12 kardinaler


Så jaaa skjønner godt du er glad i de...hihi de er jo ganske fine. Syns de ser kjempefine ut i karet ditt. De ser flotte ut sammen me alle de plantene.
Inaktiv bruker
Jeg liker de coryene på de øverste bildene! Utrolig flotte bilder!
Jeg har fri i morgen så da blir det å forsøke seg på Kuhlii bilder ;D
Men jeg har mye huler, steiner og røtter så de gjemmer seg LETT! :P

Flotte fisker.
En c121-hann poserte så fint for meg i dag, så da var det bare å knipse ivei. Dette er den fineste av dem syns jeg, siden den har neste helt svart ryggfinne
[External Image]
[External Image]
[External Image]
Litt overkill med tre bilder av samme fisk, men klarte ikke velge...
Flott ryggfinne det der ja
Håper mine to ungdommer klarer å beholde de flotte de har i dag.
Forb... ME!!!
Er i helt idiotisk dårlig form i dag, etter å ha sovet hele 12 timer! Men jeg skal på møte i klubben i kveld; jeg skal! Fikk hyggelig sms med spørsmål om jeg vil stille til valg for styret, men det tillater helsa desverre ikke. Hadde helt sikkert vært morro...
Jeg kom meg på møtet, og kom hjem med 3 grenmaller til som jeg hadde bestilt. Med 6 stk, så håper jeg å være sikret begge kjønn. Hadde vært så morro å drette disse ;D
Så bra at du kom deg på møtet og lykke til med grenmallene!
Hi, hi, så søt Blåmann er ;D

Tydelig at han har tenkt å bygge seg skumrede i venstre hjørne av Rio'n, for han farter rundt og samler sammen andemat og løse blader, og tar de med seg bort i hjørnet sitt. Han jobber iherdig på, kun avbrutt av småjaging og flørting med Blåklokke. Virkelig arti å følge med på
Knallgul reke med egg ;D
[External Image]
Vi "reker" sammen.
[External Image]
Vurderte å sende dette bildet til fotokonken, men reka er ikke skarp nok.
[External Image]
Så stiilig den er den gule reka di!! *ME LIKE!!*
Hvilken reke er det?? Blir den så stor som Amano? Har en Regnbuelabeo som liker små reker til middag ;0)
Det er ei helt vanlig gul reke. Nært beslektet med kirsebær, og like store som disse...
Betta imbellis
Jeg har funnet meg en ny drømmefisk: Betta imbellis! Ser ut som vakre plakathanner, og kan holdes sammen i gruppe, siden hannene bare kjekler litt, og ikke sloss. Denne arten er mer metallisk enn splendens, og er brukt for å få fram "copper"-varianter av vanlig kampfisk..
[External Image]
Sissimor
Jeg har fått meg en ny drømmefisk: [URLBLOCK1]!


Ajj ajj ajj, denne hadde jeg så lyst på selv -til kuhliikaret mitt. Men så kom jeg over Badis badis, og måtte bare kapitulere Grattis med flott betta!
Åh, nei nå ble det feil her: har ikke fått meg altså, bare begynt å drømme om!

Men plutselig kan det skje ;D

Etter edit:
Ser Imazo har vf Imbellis på listene nå, så om Mikrofisk skal legge inn bestilling mens de fremdeles er på lista; ja, da...

Endelig et brukbart bilde av ei blå tigerreke. Det er flere som er mye flottere i fargen, men disse liker å plukke inni ferskvannstanga, og er følgelig umulig å ta bilde av...
[External Image]
Karma stortrives på toppen av skuffeseksjonen mellom Trollskogen og Godteskåla. Når hun ikke varmer seg på et av armaturene selvfølgelig
[External Image]
Se så søt en pote
[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap