5000!!!

Plussmedlem
Eg slår på strortromma og hiver på eit par ekstra utropsteikn i overskrifta av pur glede over at AkvaForum i dag har fått medlem nummer 5000!

Det er tre-fire veker før vi feirer toårsjubileum, og det tyder at vi har mykje å feire! Er det nokon som har forslag til måtar å feire på?

Takk til alle dykk 5000 medlemmene så langt som er med på å gjera AkvaForum så bra som det er!
En diger fest med stor auksjon, og masse annet, for absolutt alle som vil på akvaforum=)
Fredly
En diger fest med stor auksjon, og masse annet, for absolutt alle som vil på akvaforum=)


Høres bra ut med auksjon
Jeg er for en kjempe fest jeg, hvor vi leier et kjempe sted, og alle betaler litt for og komme in. Så har vi en kjempe auksjon, og masse annet=) Sittegrupper, konkurannser osv

Who is with mee?
Gratulere AF og alle medlemmer som er med og gjør siden til en trivelig plass og være

Andreas
Kjempe Flott! Syns dere bør feire på en eller annen måten, uansett så fortjener dere all ros som kan gis for en veldig oversiktlig og fantastisk forum!!

5000 medlemmer kan fort vokse enormt, dersom en ser på evt statistikker på medlemsantallet!!


Alle dere som er moderatorer og da spesielt Holger får en kjempe stor Takk fra min side, jeg håper og tror forumet vokser videre slik vi alle ønsker!
Yes! Nå tar vi snart igjen Nettakvariet!=D
Festen blir i Trondheim
Nei, i Tromsø :P


Ville også bare si at:

JEG ELSKER AKVAFORUM.NO ! ! !

Festen må selvfølgelig være på sørlandet!:p
Men jeg trur denne feiringa kan være på Akvafoum.no jeg Vi får be alle medlemmene komme på en bestemt dag, så får vi pjatte litt?=D
rogaland
kjempe auksjon i i fiskebyen egersund norges fineste små og juleby to år på rad tar jeg ikke feil
Gratulerer og all ære til dere som driver AF.
Fordi vi er spredt over hele landet, pluss litt til, så blir det vel vanskelig å samles fysisk på et sted. Hva med å sette av noen timer en kveld til bare løsprat på AF, en "off tropic fest-tråd", altså. Om ønskelig så kan den vel slettes etterpå?
Grattis fra meg også. Og AF fortsetter vel å vokse!
3 x Hurra For Verdens Beste Forum!

Må vell gratulere med det!
5000 er jo et stykke på veien. Men større skal det vel bli!?

Hva med vervepremier? Kan jo være en måte å få medlemstallet enda høyere, evt enda flere plussmedlemmer!

Lykke til videre Holger!!
Grattis!
Hva med en liten lokalfeiring på hvert sted, og så lager vi en liten tråd med bilder fra feiringen?
Så kan man ta med fisk, planter, og knask, så bytter vi fisk og planter, og eter knasket

Jeg kan lage... -fiskekake!
Akvaforum er knallbra!!!
Det hadde vert utrolig kult med en auksjon
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap