Viktig melding til alle på AF

Heisann alle akvarister=)

Ville bare minne dere på og stille klokken en time tilbake i natt=)

God natt
Jipppi da kan jeg være lengre oppe!!
Og nå må jeg sjekke om innlegget mitt kommer med riktig tid....
Jaaa! Jippiiii! Vi har nettopp foretatt en reise i tid!
Hehe.. Har dere merket at "Siste innlegg" blir sortert etter klokka? Jeg trodde jeg skulle bli skrullete da det siste innlegget mitt ikke kom på toppen av lista... Men det er jo selfølgelig fordi klokka er blitt stilt tilbake...
Vi har med en klokkebugg å gjøre
Plussmedlem
For småbarnsforeldre som meg betyr dette berre at vesla vaknar klokka 6 i staden for klokka 7 på søndags morgon... :-P *gjesp*
Inaktiv bruker
Foreldra mine vekket meg kl. 9 og jeg trodde kl. var 10
Fredly
Heisann alle akvarister=) Ville bare minne dere på og stille klokken en time tilbake i natt=) God natt

Here we go again...

Hva gjør dere med tiden folkens? Den timen som du får ekstra?
[QUOTE=Aggi][QUOTE=Fredly]Heisann alle akvarister=)

Ville bare minne dere på og stille klokken en time tilbake i natt=)

Oii!!
Aggi
Here we go again... Hva gjør dere med tiden folkens? Den timen som du [I]får ekstra[/I]? :)


Hehe, ekstratime du liksom... Som Holger er inne på; hadde bare småbarna også respektert at man stiller klokka bakover så hadde det vært greit - men neida...
Den timen er jo ekstra uansett om man er våken eller sover... ;P Jeg har jo barn jeg også, selv om hun synes det er mye gøyere å se barneTV enn en morgengretten mamma...
Plussmedlem
Time ekstra, liksom...

Ja, en time ekstra på jobb blir det da...
Gjør det noe da, når du har AF?
Jeg presterte å stille klokka forrige natt. Det var ikke før på formiddagen i dag (eller rettere sagt i går - det er over midnatt nå) at jeg oppdaget at jeg var en dag for tidlig ute. Oooops! Det er lørdag i dag, ikke søndag. Jeg aner ikke hvor jeg hadde hodet mitt. Heldigvis var det bare vekkerklokkene som ble stilt, og de var ikke satt til vekking i dag - så ingen skade skjedde. Annet enn at jeg ble litt flau da...
Plussmedlem
Aggi
Gjør [B]det [/B]noe da, når du har AF? :D ;)

Hehe...Du har vel rett i det
Og én time ekstra våken gjør vel slik at man sover ekstra godt når man kan legge seg kl 0730 etter en dose bacon og egg
Aggi
Hva gjør dere med tiden folkens? Den timen som du [I]får ekstra[/I]? :)

Sparer den til våren, når vi går en time i minus.
Joakim
[QUOTE=Aggi] Here we go again... Hva gjør dere med tiden folkens? Den timen som du [I]får ekstra[/I]? :)


Hehe, ekstratime du liksom... Som Holger er inne på; hadde bare småbarna også respektert at man stiller klokka bakover så hadde det vært greit - men neida...Bruker den til å fòre Ancistrusyngel en time seinere.
Takk for advarselen.

Skal sette den ekstra tiden inn i TidsBanken.

Herregud, for et opplegg.
*Hrmf*. En time ekstra på jobb og en time ekstra med fulle folk i bilen, som i tillegg er ekstra fulle fordi de har vært en time ekstra ute på byen... blæh. Men, det ble i alle fall ei morsom kvittering ut av en av turene: "Start: 02.54. Slutt: 02.15"
Tilfeldig bekjentskap
© Bengt Fossli
Reklame for plussmedlemskap