Her kan du legge ut bildene av favorittfisken din

Inaktiv bruker
dene tråen er for å lege ut bilder du selv har tatt selv av favorit fisken din som bor i dit akvariumet dit.

med vennlig hilsen david=

ps.si i fra om det er vanskelig å lese det jeg har skrevet.
Hei David
Ikke for å være sær, men nå finnes det en tråd som heter Bildetråd av alle slags fisk.. Du vil ikke bare bruke den da?

Uansett så bør bildetråder ligge under "Foto". (Mange som ikke leser "Off topic" tror jeg).
Kun for å gjøre det litt ryddigere.
Mvh Kristin
Dette er den fineste fisken jeg noen gang har hatt vertfall. Sommerfuglciklide, dumt de er så sårbare så de døde etter få uker desverre :/ Men fine, det var de

Og bilde nr3 er det kamnpfisken min Blade av typen CT i farge royal blue. Han ser lysere/turkis ut pga blitz )
Inaktiv bruker
Shiramor
det kan du bare gjøre Shiramor.
Det var ikke så nøye, David.
Dessuten så har ikke jeg mulighet til å flytte tråder (er bare medlem), men kanskje en moderator vil gjøre det.


Kan jo legge inn yndlingsfisken min (for tiden).
Det er en ung Aulonocara sp. "Stuartgranti Maleri" - han.
Han har nettopp begynt å få farge, så han svømmer rundt og spiler med finnene hele tiden. Han bare strutter av selvtillit
Inaktiv bruker
dete er en av favorit fiskene jeg har.

med vennlig hilsen david= her hjemme
Inaktiv bruker
Fine bilder av favorit fisken din

Geir,
jeg synes at bildene dine var fine.

med vennlig hilsen david=
=)
Hyggelig og høre at noen liker bildene mine =)
er ikke veldig lett og ta bilder av svømmende fisk
hehe =)


slenger ut noen bilder av nye karet mitt også jeg i samme slengen =)

[External Image]
[External Image]
[External Image]
Inaktiv bruker
Jeg er enig med deg
jeg er enig med deg når det gjeler å ta bilder av fisk i bevegelse.

jeg synes bildene hvar utrolig fine=

med vennlig hilsen david=
Plussmedlem
Et lite tips, David...
Ikke bruk sitérknappen så mye. Burde ikke være nødvendig å sitere innlegget som ligger rett over når man gir et svar eller en kommentar.
Spesielt når du siterer innlegg med bilder. Det blir veldig store og lange tråder da

Enig med Loomis her, så jeg ryddet litt.
Min favorittfisk er sommefuglciklide og inka dvergciklide
Min favoritt må nok være Aethiomastacembelus shiranus, aka malawi-ål.
Mitt eksemplar er desverre ganske sky, men når den er framme viser den en utrolig artig personlighet.
Den er forøvrig også svært sjelden i handelen, har faktisk aldri sett dem tilsalgs i Norge med unntak av den jeg var så heldig å få fingrene i
min favoritt fisk må nok vera discus =)
Skal vi se, mine yndlingsfisker her hos meg må være Hiawatha, lille butterfly og tomb (ser han så vidt bak den andre kuhliiålen)
disse tre er nok mine for tiden, mine botia, borneo mallene mine, artige dyr som er lynraske og lite villige til å posere for fotografen :p
og selvfølgelig whiptail'en min, kuleste malla jeg har sett i levende live i butikkene her. den er overhodet ikke sky heller.
Inaktiv bruker
Fine bilder av favorit fisken din
jeg synes det er kjempefine bilder av fiskene alle har lakt inn på dene tråen til nå.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap