Feil i søkefunksjonen

Hva er det i veien med søkefunksjonen siden den ikke finner emner i forumet?
Samme hva jeg søker etter, kommer det kun opp treff i de forskjellige basene, i artikler, i rubrikk, men ikke i forumet.
(Jeg leter etter tråder som handler om vannbytterutiner).
Funksjonen har jo vært der før..
Søkefunksjonen er slik fra tid til annen har jeg lagt merke til..

Har vært sånn i hele dag. Som oftest hjelper det å bruke det google alternativet og krysse av for å bare søke på AF, men i dag har jeg fått mange feilmeldinger når jeg har prøvd det også.

Det har alltid rettet seg før (med hjelp fra mod antar jeg), og gjør sikkert det nå også. Men litt frustrerende er det hehe.
Inaktiv bruker
Skjer det samme med meg søker etter biltema sand. får ikke opp noen ting. Søkte etter biltema sand i går og det kom en hel drøss med sider. så det er tydelig at det er noe galt. det har har vært sånn i hele dag.
Morten H
søker etter biltema sand.

Prøv googlesøket på akvaforum sin søkeside. den er visst mer stabil. Biltemasand
Inaktiv bruker
Ok da skal jeg prøve det
Aha, var det derfor jeg ikke fant noen ting jeg søkte etter! Jeg trodde det bare var min vanlige klønethet som på en måte gjorde at jeg glemte hvordan jeg søkte etter emner i forumet...
Den virker igjen nå (jippi!)
Lro
Aha, var det derfor jeg ikke fant noen ting jeg søkte etter! Jeg trodde det bare var min vanlige klønethet som på en måte gjorde at jeg glemte hvordan jeg søkte etter emner i forumet...

Hehehe... Det er som regel hjemme, jeg har det problemet....
Tenk om det gikk an å google frem nøklene eller solbrillene som man roter vekk hjemme?
Aggi
[QUOTE=Lro]Aha, var det derfor jeg ikke fant noen ting jeg søkte etter! Jeg trodde det bare var min vanlige klønethet som på en måte gjorde at jeg glemte hvordan jeg søkte etter emner i forumet...

Hehehe... Det er som regel hjemme, jeg har det problemet....
Tenk om det gikk an å google frem nøklene eller solbrillene som man roter vekk hjemme?

Ha ha, jeg må ha fast plass til sånne ting ellers finner jeg dem ikke. OT: jeg var så stolt her om dagen for at jeg endelig hadde hengt opp knagger til nøkler og hundebånd slik at de ikke skulle ligge å slenge på bordet i gangen lengre. Gjett hvem som holdt på å leite seg i hjæl når hun skulle ut med bikkja en time etter...

Du må nok trene bikkja til å finne det selv... Kanskje du klarer å trene den til å henge det på plass selv også?
Aggi
:D Du må nok trene bikkja til å finne det selv... Kanskje du klarer å trene den til å henge det på plass selv også? ;)


Ha ha, joda, bikkja er smart nok til å kunne lære det. Det er værre med meg som må lære henne det...
Du er da vel smart du også? Bare til å google fram rette teknikken, det....
Aggi
Du er da vel smart du også? Bare til å google fram rette teknikken, det.... ;) :D


Jeg er lat, det er det som er problemet
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap