2 kakkadueciklider, 20 ildtetra, 5 otto.. hva forer dere de med? Hvor kjøpes foret?

Dette er vel et spørsmål mange kan svare på, men jeg vil gjerne vite litt mer enn bare generell informasjon.

Også lurer jeg på hvor man kløper slikt? Jeg kan jo få det i butikken, men lønner det seg f.eks. å handle via nettet? ev hvilke sider?
Det lønner seg helt klart å handle via nettet. Aquamanias.no er billigst, men webzoo.no har større utvalg men noe dyrere
Absolutt billigst på nett!

Kakaduene kan gjerne få granulat for små ciklider, tetraene spiser all slags smått fôr og ottoene spiser bunntabletter beregnet for sugemaller.

I tillegg ville ottoene satt pris på litt grønnsaker, agurk eller tinede avskallede erter for eksempel. Resten av fiskene vil nok også sette pris på variasjon i kosten med for eksempel forskjellige typer frossenfôr (kan naturlig nok ikke kjøpes over nett). Dette kan være mygglarver eller noe smått for tetraene, som for eksempel cycklops.

Ligger et par artikler om fôr og fôring her inne også, her og her.
Tante Astrid
Absolutt billigst på nett! Kakaduene kan gjerne få granulat for små ciklider, tetraene spiser all slags smått fôr og ottoene spiser bunntabletter beregnet for sugemaller. I tillegg ville ottoene satt pris på litt grønnsaker, agurk eller tinede avskallede erter for eksempel. Resten av fiskene vil nok også sette pris på variasjon i kosten med for eksempel forskjellige typer frossenfôr (kan naturlig nok ikke kjøpes over nett). Dette kan være mygglarver eller noe smått for tetraene, som for eksempel cycklops. Ligger et par artikler om fôr og fôring her inne også, [URLBLOCK1] og [URLBLOCK2].

Hvilken pris ligger mygglarver og cycklops på?
Hvem husker sånt i farten da Ikke så veldig mye ihvertfall, rundt 40 kroner for en pakke kanskje. Handler ofte andre ting samtidig så jeg har ikke lagt merke til prisen.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap