Hvordan ser det egentlig ut hjemme hos dere? (side 4)

Sånn, nå fikk jeg somla meg til det. Det kan være litt rotete for sarte sjeler, men det værste er tatt bort

Dette er "stua" med tv/pc'r, storkaret og det lille karet jeg satt opp i går til ampfisk på skrivebordet mitt:
[External Image]

Dette er akvariedelen av soverommet, et 128-liters aquastabil i hjemmelagd hylle som står i enden av senga mi:
[External Image]
Ingen flere bilder her nå da?
Slik ser det ut hos meg.. Men bildene er fra sommer, når jeg nettopp hadde fått karet i hus, så det er tomt.. Men dere får vel et inntrykk alikevel

Bilde 1: Bordet bygges sammen.

Bilde 2: Alt står på hodet, hehe

Bilde 3: Karet har funnet sin plass

Vi skal begynne å flytte i morgen faktisk, og jeg skal drasse med meg dette svære karet i et krypinn på 50 kvadrat.. :P Blir spennende å se hva jeg finner på der.. Håper å finne en plassering som er til å leve med for både meg og min bedre halvdel hehe, ska`kje vera lett *krysser fingrene*
Tilbringer mye tid på sofaen så tenkte jeg liksågodt kunne vise utsikten derfra. Sofaen blir forresten til seng på natten så jeg har akvariene rundt meg hele døgnet

Her ligger jeg med utsikt mot asia-karet og de nydelige raggsokkene mine.

Her har jeg satt meg opp og har afrika-karet rett foran meg. Til høyre står den tomme 35-literen og venter på å bli reke-kar.

Her har jeg lagt meg andre veien og har utsikt til søramerika-karet. Det hender jeg bytter sofa og ligger der litt også. Helt til venstre på bildet kan man skimte skjermen på pc-en. Hender vel at jeg oppholder meg litt foran den også ;D
Skal legge ut bare jeg får satt opp 85l og ryddet såklart, utrolig mye greier som ligger å slenger nå
Tok bilder i dag, kan legge ut=)
Alle karene er inne på gutterommet=D

Det første bildet er av 64 literen med endlers=)

Det andre er fra 160 literen med sør amerika=D

Det tredje er av 70 literen som det skal komme corydoras sp. black i, men nå er det scalare yngel=-D
Guri. Alle kar står på rommet ditt? Og jeg klager over at jeg ikke har plass til flere enn 4 i stua...
Slik ser det ut hos meg...
Og se, Akvaforum på datan Er gode muligheter til å snike inn et kar ti der.. har ca 300 L til jeg får lov å ha ifølge husleiekontrakten. Ble satt opp et tillegg for meg der det er lov å ha inntil 600L.. Det må jo fylles opp
Per dags dato så ser det faktisk så grusomt rotete ut at eg ikke tør å legge ut bilder engang! Men det er heldigvis ryddedag imorgen så blir vel nødt til å legge ut bilde da
1.innebygget 530 liter i gangen...
2.720 liter i stuen (kom ikke langt nok fra karet hehehe)
3. 720 liter på Kontoret
Jeg har fire akvarier.
Det minste på 61 liter har jeg lånt ut til arbeidsplassen min
De tre andre står i stua mi - som er på 40 kvadrat. Møbler og ting og tang har blitt hevet ut etterhvert som akvariene har krevd plassen.
På bildene her synes tre av stuas fire hjørner - det er sofa/tv-kroken som ikke er avbildet - for der er ikke noe akvarie.
Bildet 1; 240 liter og 180 liter.
Bildet 2; 720 liter innebygd i veggen.

mvh
Her er et bilde som viser hvordan jeg har det på mitt soverom:
( Bilde er ganske gammelt )
Glemte bilde.
Sånn. Her er stuen min. Ikke lett å få det helt i vater med vidvinkel på mobil. Her bare ett kar i stuen. Det andre står i entreen i første etasje.
yey, mere liv i tråden -så bra
Her er de 3 karene jeg har i stua
Og jeg har da moderert meg ned til bare ett kar i stua. Og et på kjøkkenbenken og et nede i gangen
Hjemme hos oss
Artig å se hvordan folk har det, så jeg får slenge med noen bilder her jeg også

Hos oss er ikke akvariene i stua, men i gangen og kontorkroken. Det ene ser vi fra sofaen, mens det andre må vi nok løfte på baken for å se.
Christoffer Helland
sont ser det ut hos oss [IMG]fisk 002[/IMG]

det mangler 4 kar som det ikke går av å se nå
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap