Mange like annonser


Vil bare minne alle på dette:

Annonsering av flere tilnærmet like objekter, gjøres i en og samme annonse. F.eks flyteplanter av ulike typer som skal selges samtidig, annonseres samlet, f.eks med annonsetekst: "Flyteplanter selges. Se annonse for arter"

Dette gjelder også fisk, gjenstander osv.

Selger du f eks flere ulike Malawi skal disse under samme annonse.
Finner søkefunksjonen den annonsen man er ute etter da?
Jeg har 6 annonser på snegler ute og det som er synd er at det bare går an å laste opp 3 bilder....og jeg syns annonsen blir veldig rotete med så mange i en annonse og forskjellige priser osv...og for ikke å snakke om informasjon om hver enkelt...Det ville blitt en fryktelig lang annonse...men skal prøve å samle de sammen til en...)
Jeg må si meg enig i Heidi.. Jeg vil heller lese mye om hvert enkelt fisk, eller korte fakta evt kun pris på en lang liste.. "Pris" blir også umulig å skrive, om man selger f.eks 2 typer fisk og den ene koster 10 kr og andre 200 kr :P

.. og noen synes det er fryktelig rotete med 4675 annonser
Ronny-André
Jeg må si meg enig i Heidi.. Jeg vil heller lese mye om hvert enkelt fisk, eller korte fakta evt kun pris på en lang liste..


Men kan enkelt legge ut en lenke til fiskebasen for hver enkel fisk.
Ok.. du vinner, men det er bare fordi jeg ikke er våken nok til å argumentere! :P

Det er ikke så mye å argumentere mot/ for.
Alle medlemmene godtok retningslinjene da de ble medlemmer
Jeg så ingenting om at det ikke var lov til å dele sine meninger...
uansett, ha litt humor - jeg forventet mer en "hehe" enn noe seriøst tull om at jeg godtok reglene! ;P

la meg avslutte det hele med en:
hehe

Så du mener en moderators påminnelse om retningslinjene er "seriøst tull"?
MC Darup
.. og noen synes det er fryktelig rotete med 4675 annonser ;)


Akkurat det må være et luksusproblem for MINDRETALLET som bor i Oslo...
Jeg syns det er flott med mange annonser jeg og syns ikke det er rotete. Det er det vel heller moderatorteamet som syns. Og det er forståelig dere har mye å holde styr på. )

Så om akkurat din annonse for en veldig dyr/ sjelden/ drømmefisken/ yndlingsplanten el drukner i mellom 8 annonser for div fargevariasjoner av kulturguppy er ikke noe problem?

(Setter det litt på spissen her. Neida, slenger ikke dritt om kulturguppy.)
MC Darup
Så om akkurat [I]din[/I] annonse for en veldig dyr/ sjelden/ drømmefisken/ yndlingsplanten el drukner i mellom 8 annonser for div fargevariasjoner av kulturguppy er ikke noe problem? (Setter det litt på spissen her. Neida, slenger ikke dritt om kulturguppy.)

Man ser jo over alle annonser til man finner det man leter etter og jeg syns det er moro å se igjennom annonsenen jeg...det er jo meg da...så det gjør meg ingenting...da kan man jo oppdage mye annet også som man har lyst på....)
Plussmedlem
Jeg tror ikke det er snegleannonsene dine som er problemet her, Heidi
Det har i det siste vært annonser av typen "Gjenstander selges". Da flere fra samme selger.
Må si meg enig med Heidi
Står det : sniler til salgs, se annonsen så gidder jeg ikke, men står det Blå Humpesnile, med bilde så kan jeg titte på den,og neste da er en lilla saltomotalesnile med grønne prikker så titter jeg på den
Heidi Om du har disse så kjøper jeg 10 av hver

Mvh Per

Loomis
Jeg tror ikke det er snegleannonsene dine som er problemet her, Heidi ;) Det har i det siste vært annonser av typen "Gjenstander selges". Da flere fra samme selger.

Ja men jeg følte meg litt truffet da...)
Og det kommer jo enda flere sorter for salg etter hvert og det blir så mye i en annonse....)
blondviking
Må si meg enig med Heidi Står det : sniler til salgs, se annonsen så gidder jeg ikke, men står det Blå Humpesnile, med bilde så kan jeg titte på den,og neste da er en lilla saltomotalesnile med grønne prikker så titter jeg på den :-) Heidi Om du har disse så kjøper jeg 10 av hver Mvh Per

Ok det er notert du står på venteliste ...noe årstall neves ikke da det kan være litt uklart...men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves....
Nei vi skal ikke tulle bort moderators poeng her ..sorry...)
Sorry at det ble litt tull, men meninga mi skjønte dere vel ?

Mvh Per
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap