Dyrebutikker i tromsø?

Jeg skal til Tromsø en kjapp tur snart og lurer på om det finnes en/noen bra butikk med akvarieutstyr og fisk der? Ev hvor?
Tok et søk på nett og det kom opp noen butikker der. Kanskje du finner noen butikknavn der du kan sjekke om har blitt omtalt på NA eller AF?
Det er en dyrebutikk på pyramiden kjøpesenter i tromsdalen..

Dyrbutikken Tromsø ligger ikke så langt fra tromsøbrua, på sentrumsiden..

Ikke langt fra to butikker på storgatbakken i sentrum, gullfisken zoo, og Fugler & akvarium..

Så ligger det en på polarsenteret kjøpesenter, denne virket ikke noe å satse på om man ikke er i nærheten..

Som jeg vet om..
Herregud har det blitt SÅ mange dyresjapper i Tromsø??

Da jeg flytta derifra for 23 år siden var det bare en dyresjappe der, Fugler og akvarier -som tydeligvis fortsatt eksisterer! (og hvor jeg hadde arbeidsuke i ungdomsskolen :p )
Ny dyrebutikk i tromsø
Det er kommet en ny kjempeflott stor dyrebutikk i Tromsø som ligger i ei gate oppfør Neumann bygg. Stort utvalg av akvarieprodukter.
Fishcake
Det er kommet en ny kjempeflott stor dyrebutikk i Tromsø som ligger i ei gate oppfør Neumann bygg. Stort utvalg av akvarieprodukter.

Den er to år gammel og ble nevnt av staffe lenger opp.
Ble litt skuffet når jeg var i Tromsø. Det var klin umulig å komme seg inn m rullestol der vi var
ja, med rullestol blir man litt lost, men så er det jo ingen hemmelighet at tromsø handelnæring har fått slakt for tilrettelegging for rullestol, rullator og andre hjelpemidler. Men jeg vedderpå at dyrebutikken på stakkevollanveien hadde løftet rullestolen inn om det ikke var andre muligheter.. men om jeg ikke husker feil så har de rampe? Det er den desidert beste dyrebutikken i tromsø, sammen med tropehagen på pyramiden.. og jeg har handlet mye i mine år med forskjellige dyr og akvarier..
hadde det ikke vært for folkeskikk og høflighet så skulle jeg fortalt hva jeg syns om et par av de andre..
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap