Tor erik`s akvarierom

Hei og velkommen til min tråd ang nytt akvarierom. Har i mange år vært medlem her inne uten og egentli bidra i det hele tatt, men en gang må vel være den første. Vi kjøpte hus for 4 mnd siden, og fant fort ut at vi ville ha det større, dette resulterer i 25 kvadrats påbygg over 2 etasjer, altså 50 totalt. Nede kommer da drømmen min i oppfyllelse, stort og romslig akvarierom. Legger ut bilder etter hvert som ting kommer på plass.
Gratulerer.
dette ser veldig bra ut.
mye planlegging?

Espen
Tøft! Men kan ikke se at det er noen åpning mellom huset og det nye tilbygget. Jeg er ingen byggherre, det er kanskje sånt man fikser etterhvert?
Blir bare ytterdør(for og holde samboern borte ) Den kommer under terassen på høyre side.
Har ikke planlagt så veldig mye helt enda, men kommer nok til og ta med meg en rørlegger å gå gjennom funksjonaliteten på rommet, her skal alt bli enkelt Inne i "kroken" helt innerst blir det 4-5000l kar.
Liten oppdatering
Måtte desverre si adjø til snikkeren som skulle gjøre jobben hos meg, useriøs aktør som alldri kom når han skulle. Da vi havnet 1,5 mnd bak fremdriftsplanen ringte jeg en kompis av meg(Er elektriker, har sine fordeler og være i byggebransjen). Han kom og kikket, og kunne starte om 4 dager med 2 mann. Nå har de jobbet her i 2 dager og resultatet er som vist på bilder.
gratulerer så mye! misunnelig jeg nå, jeg bor fremdeles hjemme å må ha ale akvariene på rommet, haha!

kjipt med dårlig håndtværk men heldigvis ordnet det jo seg! ser flott ut nå som det begynner å ta form masse lykke til videre og her skal jeg nok følge med!

Anders
Kjellern er MIN og bare MIN I morgen skal jeg en tur til kvinnherad og besøke min gode venn Kjartan Folgerø. Den som følger med får se hva jeg kommer hjem med Gleder meg helt sprøtt.
Liten film av karet som skal befolkes og rokkene mine i dammen. Ikke veldig bra filma(Iphone video). Må unnskylde en pondus inni der

http://www.youtube.com/watch?v=N3oEsVxRToA
Flott akvarium og flotte fisk.
Hvilken type scalare er det på filmen? Veldig rød.

Nydelige rokker.

Skal du kjøpe dette akvariet eller ett som er likt?

Espen
Akvariet på filmen skal befolkes i morgen skal ta bilder når ting er på plass. Ang scalarene så er det vel en typisk akvariemiks som liker foret jeg gir dem går i bits, sei og reke i det karet. Og noen malletabletter.
Kjempebra!

Du må nok regne med at "noen" fra Kopervik har lyst å kikke etter hvert

Mvh
Arild
Liten update ang hva jeg henter på søndag. Litt smådårlig film : http://www.youtube.com/watch?v=5eE_KdRZ4OA
Detta blei lekkert, Tor Erik!
Ser ut så dei kommer te å kosa seg i den nye heimen sin.
Takker for hyggelig besøk

Kjartan
Right back at ya kjartan! Veldig hyggelig besøk, timene flyr så aaalt for fort! Er fornøyd med catchen
WoW,ser ut til og bli bra dette,skal bli gøy og se det fredige resultatet.
Dette vil ikke jeg gå glipp av!

Har lest mye av det du har skrevet på et annet nettsted så jeg gleder meg til å lese om akvarierommet ditt her, hilsen Ola
Hyggeli at dere følger med, skal prøve og ikke svikte Dette er min første tråd ang meg og mitt, så dette blir morsomt! Håper ikke jeg glemmer meg ut

Velkommen til hobbyen animorph, ser ut som du e godt i gang
Tilfeldig bekjentskap
© MC Darup
Reklame for plussmedlemskap