Larvik og grenland akvarieklubb arrangerer storauksjon (grenland akvarieklubb)

Larvik og Grenland akvarieklubb arrangerer storauksjon
Sted: Eidangerhallen. Tveitanvegen 14, 3946 Porsgrunn


[URL=/kalender_item.cfm?id=2506]>> Les mer[/URL]
Malawi ?
Er det noen som muligens kommer til å selge noe malawi ?
Plussmedlem
Fantastisk at dere nok en gang legger det til samme dag som storauksjonen i Moss!
milo
Fantastisk at dere nok en gang legger det til samme dag som storauksjonen i Moss!


Her må Moss ta en del av skylden.

Er en uskreven regel blant alle klubbene at man bruker kalenderen her på AF når man setter datoer for storauksjoner. Og jeg kan ikke se at Moss har lagt ut noe som helst om auksjon. Eneste stedet Moss har lagt ut info om sin auksjonen er på sin egen hjemmeside. Siden folk flest ikke er innom de ulike klubbenes hjemmeside til en hver tid, så blir det dermed vanskelig at det ikke kræsjer. Når det er sagt så har vår auksjon ligget ute på AF i flere måneder. Grunnen til dette er at vi må være tidlig ute i forbindelse med leie av lokale.

Så og si at det er "vår" skyld blir etter min mening bare for dumt.

Men foreslår at vi tar denne diskusjonen i en annen tråd eller via andre kanaler.

mvh
Tom Kristiansen
Larvik Akvarieklubb
Takk til MX-Sport Myren og Animal Care / Akvariekjelleren for flotte premier til lotteriet!
[External Image]
[External Image]
da setter vi kursen mot Grenland håper på bra oppmøte å en flott auksjon
Takk til Downtown Zoo for flotte premier til lotteriet!

[External Image]
Da satser jeg på en tur til fødebyen igjen

Til opplysning for dem som ikke har fått det med seg: Moss AK har avlyst alle aktiviteter fremover, inklusiv storauksjonen, så det blir ingen kollisjon. Håper derfor det blir et ekstra godt oppmøte i Eidangerhallen.
Tar med ungfisk av L066 bla
Auksjon
mosse auksjon er vistnok avlyst har jeg hørt
Vi kommer tar nok med litt forskjellig, er alltid hyggelig på disse auksjonene.

Vi tar med litt forskjellige killis 3 eller 4 arter

Scalarer Peru Altum ! 10 stk!
Diskus Briliant turkis 10 stk!
Corydoras Panda
Corydoras Aeneus
og sikkert noen Danioer og tetraer
Fastpris bord
blir det fastpris bord hos dere ? greit å hvite
Fastpris bord! I utgangspunktet var ikke dette tenkt på i denne omgangen.

Men hvis auksjonene blir med ekstremt mange objekter framover må vi kanskje ha dette vær gang. Men dette skal folk få bestemme selv. Så hvis mange etterspør dette kan det være akktuelt å tilrettelegge for dette fremover. Men foreløpig er det bare butikker som har hatt stand.
Vil det være noen butikker som har stand hos dere denne gang? Som selger feks komplette startpakker?
Stand
vi er kommer med stand til Grenland , tar med litt forskjelige start pakker + nano kar mm,+ masse mer kvalitets produkter til hyggelige priser
mvh askakvazoo as
Johny
Vil det være noen butikker som har stand hos dere denne gang?

I tillegg til Askakvazoo kommer også Akvariekjelleren til å ha stand. Det må vel blir veldig bra
Takk til Brotorvet Zoo for flotte premier til lotteriet!
Takk til Bamble Zoo for flotte premier til lotteriet!
Mulig jeg tar med meg noen stjernedanio.

Noen fler som skal ha med fisk/planter?
kommer med litt corydoras, ancistrus, australoheros, Cherrybarber, skjørtetetra, sort neontetra, l-340, l-104, l-076
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap