Hva er vitsen med denne tjenesten på akvaforum?

Når man leser om fisker i fiskebasen har man mulighet til å se en liste over fisk andre har sammen med akkurat denne fisken.

Kan ta gullfisk som et eksempel

Ser man gjennom denne lista står sånn ca alle fisk man kan få kjøpt i dyrebutikken.
For en nybegynner kan denne tjenesten forstås som et forslag til fisk som passer sammen med denne fisken. Det er jo så villedende som det kan få blitt!

Jeg syns at denne tjenesten enten burde fjernes, eller at det burde stå en tydelig advarsel om at dette ikke er tips på fisk som passer sammen (noe i den duren)

Hva syns andre på forumet?
Jeg stoler delvis på den, de fleste her inne vet hva som passer med hva. Samtidig er det uheldig hvis en gjør feil, og så står den feilen som et fasit svar....

Kansje moderatorene skulle gått inn manuelt å slettet de som ikke passer sammen hvis det blir meldt fra?
Enig med Lisbeth! Jeg er nybegynner. Og har lest listen for å se hva som kan passe ilag med fisken som jeg leser om. Er for å fjerne den, og heller ha en liste med hva den kan passe ilag med og advarsler om hvem den ikke bør være ilag med.
Lisbeth
Hva syns andre på forumet?


Enig i at det er et problem. Jeg har sett mange på forumet opp igjennom tiden som har misforstått betydningen av denne listen.
juventus
Jeg stoler delvis på den, de fleste her inne vet hva som passer med hva.


Det er veldig mange medlemmer her inne som har registrert sine akvarier og fisk.
At mange ikke vet hva som passer sammen ser man jo ut i fra de fiskene som kommer opp på lista som akvariekamerater. Jeg syns ikke lista kan stoles delvis på en gang
Kampfisk
Enig i at det er et problem. Jeg har sett mange på forumet opp igjennom tiden som har misforstått betydningen av denne listen.


Ja og noen drar fram denne funksjonen når folk spør om hva som passer sammen med sine fisk. Skumle greier