Ny mobiltelefon, men hvilken?

Det ser ut som jeg må koste på meg ny mobiltelefon. Batteriet i den jeg har vil ikke holde lading lenger, og siden den mangler kamera og begynner å bli litt gammeldags, er det liten vits i bare å kjøpe nytt batteri. Men hva skal jeg velge i jungelen der ute?
Jeg trenger ikke alle slags apper og ditter og datter, men god mikrofon, godt kamera og god batterikapasitet, og så må det være mulig for et godt voksent menneske å lære seg å bruke den, altså mest mulig selvinstruktiv. Den må også heller ikke være så stor at den ikke får plass i lomma. Har noen av dere et godt forslag til meg.
Uansett behov; kjøp deg Samsung Galaxy S II.
Den er helt konge!
Samsung Galaxy S II er regnet som den beste android mobilen, over Iphone også.
Men den kan være ganske avansert, men er virkelig til å anbefale.
Har Galaxy S2 og er super fornøyd!! Den er enkel å sette seg inn i, selv om det kan se litt overveldende ut ved første øyekast ;0) Og selv om jeg i utgangspunktet ikke så nødvendigheten med app'er så har det blitt noen på meg også ;0)

Kampfisk
Ironisk slagord da. ;)


Har konverter fra pc,android, og hva alt kalles til Apple og Mac. Der er vel nærmest å konvertere fra fersk til saltvann Bytter aldri tilbake !!
Så enstemmige dere er, da! Nå har jeg lest om den i Teknisk ukeblad, den er jo kåret til årets mobil 2011. Så får jeg se om den blir årets julepresang til meg selv.
HTC Sensation (er vel kommet en ny versjon av sensation også nå), eller Galaxy S2..

Jeg har selv HTC Desire HD og er kjempefornøyd.

Foretrekker man iPhone fremfor dagens android telefoner, så er det kun en vanesak som ligger bak. Ikke umulig om iOS telefonene er langt fremfor android om et år, men ikke i dag
å sammenligne apple for saltvann syns jeg som saltvannsakvarist er fornærmende!!!

samsung galaxy S2 deffentivt, apple syns jeg er noe drid :P
men smaken er som baken

Jeg kjøpte Samsung Galaxy S II i helga, er helt i hundre over hvor kul mobil jeg har fått meg. Løp og kjøp!

Noe av det første jeg gjorde var å teste bilde og videokvaliteten på fiskene mine. Testa i et mørkt kar med mye torvekstrakt. Resultatet ble overraskende bra. Det ser faktisk ut som kvaliteten er bedre enn det kamera jeg bruker til vanlig, så nå slipper jeg både kamera og mobil. Alt i ett -Hærlig!

(vi har samsung smart-tv og den snakker med mobilen min, trådløst. Veldig kult å kunne se bildene og videoene på storskjerm)

Men telefoner som dette spiser jo batteri som godteri, så laderen bør man nesten ha hengende rundt halsen, så man kan lade selv om man er borte fra heimen en dag hehe

En av mange anbefalinger
Regal Angel
å sammenligne apple for saltvann syns jeg som saltvannsakvarist er fornærmende!!! samsung galaxy S2 deffentivt, apple syns jeg er noe drid :P men smaken er som baken


Beklager, det var ikke ment å fornærme noen. Skal passe tungen min heretter..
Jeg skal også ha meg ny telefon. Greit å se at de fleste her er enige om hva som er den beste. Men jeg synes Samsung Galaxyen blir litt dyr. Jeg bruker ikke telefonen så mye at jeg føler jeg har behov for å investere så mye penger i en. Er det noen telefoner å anbefale i prisklassen 2000-2500 kr?

Jeg skal kjøpe uten abonnemang. Er det noen steder det er billigere å handle telefon fra enn andre? Eller blir det hipp som happ? Har sjekket priser på noen, og det ser ut til å være ganske likt. Men har ikke sjekket f.eks fraktkostnader.
honni_korn
Jeg skal også ha meg ny telefon. Greit å se at de fleste her er enige om hva som er den beste. :) Men jeg synes Samsung Galaxyen blir litt dyr. Jeg bruker ikke telefonen så mye at jeg føler jeg har behov for å investere så mye penger i en. Er det noen telefoner å anbefale i prisklassen 2000-2500 kr? Jeg skal kjøpe uten abonnemang. Er det noen steder det er billigere å handle telefon fra enn andre? Eller blir det hipp som happ? Har sjekket priser på noen, og det ser ut til å være ganske likt. Men har ikke sjekket f.eks fraktkostnader.


HTC Desire? Ligger vel på 2000,- - 3000,- uten ab. Expert har SAMSUNG S5660 Galaxy til 1399, søstera mi kjøpe en idag. (et steg opp fra en gammel Nokia fra 2007 vil jeg tro haha)
Kjøp Galaxy S1, jeg har hatt den i et års tid nå og er knallfornøyd, har også mye bedre batteri enn kameraten min sin S2. Men det kan jo være et spesielt tilfelle da.
Jeg har en iPhone 4s og er superfornøyd!! den er super rask på nettet og å alt anna!! og prosessoren er større ipod 1 (og min dårlige pc:P). super telefon!
Ups foresten det var en Samsung Explorer jeg mente i forrige innlegg, herregud disse navnene. Selv sitter jeg med en SE K610i hahaha funker finfint.
Kjøp fjordårets toppmodell sier jeg bare. Da får du maksimalt valuta for pengene.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap