Boktips til labyrintfisk

Jeg er veldig på søken etter gode bøker om Labyrintfisk, gurami og betta. Er det noen som har tips å komme med?
Denne er knallbra, etter min mening.
Oi, den vil jeg kjøpe! Jeg har aldri handlet på amazon før. Vet du hva det blir ca i frakt?
Hvis jeg regner riktig så kommer denne boka på litt i overkant av 25 kr! Det var ikke mye. men frakt på 80 kr, he he hvis $ 12,5 er riktig.

Må uansett bestille denne selv jeg
Da er den bestilt
Jeg tar gjerne imot andre forslag også, må jo finnes flere bra bøker!
Jeg har "your happy healthy pet - Betta" av John H. Tullock. Der står det om historien om kampfiskhold, om forskjellige bettaarter, sykdom og generelt akvariehold. Bestilte fra en britisk nettside, tror det ble 80 kroner totalt for bok og frakt (postoppkrav) mot 120 og noe i en norsk nettbutikk.
Den skal jeg skjekke ut!

Takk for tipset!
Donald
[URLBLOCK1] er knallbra, etter min mening.


Åh det der er en veldig bra bok *savne*.
Skal bestille en jeg også.
Andrè Nyborg
[QUOTE=Donald][URLBLOCK1] er knallbra, etter min mening.


Åh det der er en veldig bra bok *savne*.
Skal bestille en jeg også.

Kjøpte den selv og det er en bra bok. Men forventer du å oppdage nye og spennende labyrinter blir du nok litt skuffa Ikke helt oppdatert der..
Finnes det ikke flere gurami-bøker? Rart om det bare er 1 liksom....
Det finnes jo enorme mengder med Betta-bøker, men betta er jo mye mer poppulær kanskje!?!
Det er sant. Men det som nesten er mest imponerende med boken er bildene! Utrolig vakre bilder. Store fine bilder, så man ser masse spennende detaljer. Og for å være såpass gammel så er mange arter med egentlig. Men det oppdages jo nye nydelig krabater hele tiden, og noen forsvinner, dessverre... MEN uansett - et godt kjøp for alle som er fasinert av labyrintfisk. Et "must" må jeg vel si.
Det er en art beskrevet i boka som jeg nå skal kjøpe og jeg finner ingen info på nettet om den fisken. Ganske imponerende at en så gammel bok har såpass mye info om den arten som jeg ikke har funnet andre plasser!
Anbefaler forresten boka jeg også!
Kjekt at du likte boka, Maren

Eg leser ofte i den, selv om den eneste Bettaarten eg har bestilt, Betta channoides, dessverre ikke er nevnt i den.
Heldigvis er det noen på AF som har den arten, så dere kan dele erfaringer Flott Betta forresten! Du blir nok ikke skuffa over den

Det hadde vært spennende om du hadde opprettet din egen tråd så jeg kan følge med hvordan det går!
Mine er bestilt av ei på forumene

Egen tråd kommer nok med tid og stunder, men først vil eg få de bestilte akvariene i hus. Eg har for tiden fisker i pensjon over "hele Norge", så det hadde blitt en kjedelig tråd nå. Det blir det sikkert uansett
Kan jeg spørre hvilke fiskearter du har eller har mest interesse for?
Ser det jo litt i signaturen din
Signaturen lyger litt; hovedinteressen er L-maller.
....og Labyrintfisk fremover, håper jeg!
Donald
Egen tråd kommer nok med tid og stunder, men først vil eg få de bestilte akvariene i hus. Eg har for tiden fisker i pensjon over "hele Norge", så det hadde blitt en kjedelig tråd nå. Det blir det sikkert uansett ;-)


Donald starte personlig akvarietråd; Donald`s fish has coming home )
Kan umulig bli kjedelig! Ps... ikke bytt ut Puntius denisonii med discus da, den er jo så flott!
Tilfeldig bekjentskap
© Magnus Nødland
Reklame for plussmedlemskap