Problemer?

Er det noen problemer med Akvaforum i dag? Når jeg søker på fisker kommer ikke opp noen ting!
Jeg kommer inn på fiskebasen. Kanskje du traff på en oppdatering?
Er jo ny "look" på siden, så det jobbes vel med noe. Var inne på "din side" der må man helt nederst for å finne info, øverst er det ingen ting.
Liker ikke helt den nye "looken". Synes det var mere oversiklig før...
Til moderator/Holger, så er det en feil når man skal se på en profil, profilteksten kommer nederst på siden. Så det er nok endret størrelsen på ramma til profilen, etter hva jeg skjønnr. Ser at ny header er på plass, litt vel fargesterk for mine øyne kanskje, men man ser iallfall at det jobbes med portalen
Orre
Til moderator/Holger, så er det en feil når man skal se på en profil, profilteksten kommer nederst på siden. Så det er nok endret størrelsen på ramma til profilen, etter hva jeg skjønnr. Ser at ny header er på plass, litt vel fargesterk for mine øyne kanskje, men man ser iallfall at det jobbes med portalen :)


Sikkert under arbeid...vi kan ikke ha det slik.
Også er det stor forskjell å åpne Akvforum i firefox og explorer. Funker nesten ikke i firefox
Plussmedlem
Orre
Til moderator/Holger, så er det en feil når man skal se på en profil, profilteksten kommer nederst på siden. Så det er nok endret størrelsen på ramma til profilen, etter hva jeg skjønnr.


Takk for melding. Dette var berre eit problem i MSIE. Det er fiksa no.

[QUOTE ]Ser at ny header er på plass, litt vel fargesterk for mine øyne kanskje, men man ser iallfall at det jobbes med portalen

Fargesterk? Grønnfargen?
Plussmedlem
Bettina
Også er det stor forskjell å åpne Akvforum i firefox og explorer. Funker nesten ikke i firefox


Eg brukar personleg berre Firefox, og siten er utvikla med Firefox heile tida, så det du skriv stemmer ikkje. Kva slags versjon brukar du?
Plussmedlem
orkideen
Liker ikke helt den nye "looken". Synes det var mere oversiklig før...

Kan du kanskje vera meir spesifikk i kritikken din med kva som var meir oversiktleg før? Det er jo akkurat samme oppsett som før. Det er berre toppen som er endra utsjånadmessig, og så er det lagt til lenkesamling i menyen...
Jeg bruker siste versjon av FireFox, og hos meg blir forumet bare surr. Alt er liksom i ei smørje uten like. Nesten så jeg ikke gidder å lese noe der da det er sinnsykt uoversiktelig
Holger Lockertsen
[QUOTE=orkideen]Liker ikke helt den nye "looken". Synes det var mere oversiklig før...

Kan du kanskje vera meir spesifikk i kritikken din med kva som var meir oversiktleg før? Det er jo akkurat samme oppsett som før. Det er berre toppen som er endra utsjånadmessig, og så er det lagt til lenkesamling i menyen... Når du gikk inn på forum - siste innlegg, var det oppdelt før, inni "rammer". Nå er det vanskeligere og mere rotete å se alle innleggene, de flyter mere sammen, synes jeg.
Holger Lockertsen
[QUOTE=Bettina]Også er det stor forskjell å åpne Akvforum i firefox og explorer. Funker nesten ikke i firefox


Eg brukar personleg berre Firefox, og siten er utvikla med Firefox heile tida, så det du skriv stemmer ikkje. Kva slags versjon brukar du?

Jeg bruker vesjon 1.5.0.7. Men uasett er det bare kaos i firefox når det gjelder akvaforum.
Plussmedlem
orkideen
Når du gikk inn på forum - siste innlegg, var det oppdelt før, inni "rammer". Nå er det vanskeligere og mere rotete å se alle innleggene, de flyter mere sammen, synes jeg.


Slett dei midlertidige internettfilene dine. Du lastar truleg den gamle css-fila.
Plussmedlem
Bettina
Jeg bruker vesjon 1.5.0.7. Men uasett er det bare kaos i firefox når det gjelder akvaforum.


Som sagt brukar eg Firefox eg også. Eg har ingen problemer. Det er fint om du kan vera litt meir spesifikk når det gjeld problema dine. Send meg gjerne ein [URL=contact.cfm?to=webmaster]mail[/URL].
Plussmedlem
Høyer'n
Jeg bruker siste versjon av FireFox, og hos meg blir forumet bare surr. Alt er liksom i ei smørje uten like. Nesten så jeg ikke gidder å lese noe der da det er sinnsykt uoversiktelig


Prøv å slette dei midlertidige internettfilene.
- Options - Privacy - Cache - Clear cache now.
Når jeg åpner akvaforum kommer dette bilde opp, og slik er det uansett hva jeg prøver å åpne. Jeg mangler teksten midt på siden. Åpner jeg en profil, får jeg ikke opp tekst, ikke på fiskebasen eller noe avvet sted. Bare det på venstre marg og på toppen.[External Image]
Plussmedlem
Sjå innlegget over om å slette midlertidige internettfiler.
Slette cache løste problemene mine

Bettina: bruk PRT SC (print screen) knappen for å ta ett bilde av skjermen din, så slipper du å bruke digitalkamera. Knappen finner du øverst på høyre side av tastaturet ditt
Det løste problemet mitt også.... Hva skulle vi gjort uten Holger, du er en knupp og til en utrolig stor hjelp.

Det med bilde av skjermen skjønnte jeg ingen ting av. hehe
Tilfeldig bekjentskap
© MC Darup
Reklame for plussmedlemskap