Ufattelig kule akvarier som vi har googlet bilder av:

Ok den andre tråden der bilder ble lagt ut ble slettet pga copyright, derfor LINKER vi i stedet! *nikke med hodet*

Dette er rett og slett en tråd hvor vi poster bilder av ekstremt stilige/rare/flotte/stygge/opfinnsomme/originale/ubrukelige akvarier som vi har googlet.
Alt trenger ikke være ekte en gang!
Jeg begynner, og slenger inn noen linker av noen akvarier som jeg mener er ufattelig kule (dog til en viss grad ubrukelige) og som jeg har googlet.
Kremt;

Ett meget smalt akvarium som jeg ikke ville bodd i.

Grei løsning for de som sverger til bolle men som sliter med plass

En snerten vask

Min personlige favoritt; AquariASS
Blir kansje litt vel ofte vannskifte på den siste der?!!
Nei jeg tror det er 2 "akvarier".
En der vannet går i dassn, uten fisk etc. som en sylinder.
Å så er det enda ett lite akvarium utapå der igjen hvor fiskene befinner seg.
De åker altså ikke ned i kloakken.
Ødelegger vel tråden nå, men jeg syns faktisk ingen av de er kule... He he, jeg syns de er stygge. Fisk i vask og dass? Lekkert...
Det er jo artige ideer, men jeg tror de er helt på jordet når det gjelder praktisk anvendelighet og dyrevelferd. (Disse to tingene henger gjerne sammen.)
Jeg trodde tråden skulle inneholde kule akvarier.... ikke beholdere uegnet til fisk. Det blir bare dyreplageri, som den godteautomat-kula med kampfisk i.
Inaktiv bruker
her var den jo noen ganske artige akvarier ja, de er vell veldig upraktiske, men med litt modifiseringer, så skulle det nok la seg gjøre å få disse brukbare, eventuelt ombygging av noen av, og kanskje litt forstørringer her og der.
men ellers noen artige forslag her, og alle er ikke så gale(så sant man ikke syns det er helt forkastelig å holde en fisk i en bolle som rommer 19 liter da, syns man det er ok med bolle på 19/20 liter, så er noen av disse ike noe værre)
Det office akvariet var jo kjempe stilig! Fiskene får jo god plass og svømme på i tillegg!
mona o
Jeg trodde tråden skulle inneholde kule akvarier.... ikke beholdere uegnet til fisk. Det blir bare dyreplageri, som den godteautomat-kula med kampfisk i.


Altså... Dette er jo litt på spøk også da Mona...
Tørr påstå at utrolig mange av disse bildene er behandlet i photoshop å ikke er ekte.
Jeg kan selv å redigere slike bilder, å kan lage ting som ser kanskje enda mer ekte ut enn noe av det der.
Ikke ta det så veldig seriøst her nå.
Fant et akvarium som er forseglet, fordi det er et perfekt økosystem utviklet av nasa, som i teorien kan forbli uberørt i uendeligheten.

Symbiosemannen
Her er noen linker jeg søkte opp.... Likte office akvariumet! [URLBLOCK1] [URL= http://www.oddee.com/item_92488.aspx ]http://stupid-ideas.blogspot.com/2006/11/cool-aquarium.html[/URL]


Det sikksakk opplegget var jo faktisk litt kult! Vi skal snart flytte til åpne landskap, kanskje jeg skal fåreslå dette he he
Det skaper sikkert trivsel på arbeidsplassen!

Selv om jeg tror at jeg hadde slitt med å konsentrere meg

Midt i en telefonsamtale så kommer en rar fisk forbi :S
Symbiosemannen
Fant et akvarium som er forseglet, fordi det er et perfekt økosystem utviklet av nasa, som i teorien kan forbli uberørt i uendeligheten. [URLBLOCK1]

Dette er dessverre ikke noe photoshop-bilde For den som ønsker mer informasjon om hvordan det er mulig for rekene å eksistere i disse så anbefaler jeg å lese her.

Akkurat som Mona så synes jeg ikke dyrs lidelse er underholdende. Det er faktisk folk som holder levende vesen i slike akvarier som det her linkes til og da er det ikke morsomt lenger.
Lisbeth
Det sikksakk opplegget var jo faktisk litt kult! Vi skal snart flytte til åpne landskap, kanskje jeg skal fåreslå dette he he


Ja, det var faktisk det
Det er eneste opplegget i tråden (hittil) som fisk kan trives og leve i.... og kult var det også
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap